• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

2 460.00 UAH
Номер: 6b5eb188e74c4ed39bb9975a5fd417fa
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-03-02-002701-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 2 460.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 02.03.2021 10:04

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4, Maestro Standart+ , клас В, 80г/м 500 л, Mondi
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 30 пачок
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 460.00 UAH