• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари

Оголошено тендер

947.00 UAH
Номер: 937b420f620444458143b38ac118533c
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-02-19-013956-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області
Очікувана вартість: 947.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 19.02.2021 16:43

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Зошит А4 96арк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Зошит А-48аркушів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Дирокол
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Степлер канцелярський
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Папка-сегрегатор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Зошит А-4 180 аркушів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума947.00 UAH