• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний "CRYSTAL PRO 80" А4*500арк. 80г/м;Планшет з кліпом А4,PVC,черв.;Папка справа картон; Папка швидкозшивач картон;Папка-швидкозшивач+карман А4;Журнал реєстрації наказів;Степлер Trendy-45M(15 аркушів); Скоби для степлера 24/6,1000 шт.;Підставка для ручок прямокутна Optima,80х80х100 мм, метал. сітка чорна;Журнал реєстрації вх.кореспонденції А4;Журнал реєстрації відрядних посвідок.

Оголошено тендер

988.85 UAH
Номер: a8907381c5ec472fa56d17acd9c2d0f8
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-02-19-004415-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фінансовий відділ Верхнянської сільської ради об'єднаної територіальної громади Калуського району Івано - Франківської області
Замовник: Фінансовий відділ Верхнянської сільської ради об'єднаної територіальної громади Калуського району Івано - Франківської області
Очікувана вартість: 988.85 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний "CRYSTAL PRO 80" А4*500арк. 80г/м;Планшет з кліпом А4,PVC,черв.;Папка справа картон; Папка швидкозшивач картон;Папка-швидкозшивач+карман А4;Журнал реєстрації наказів;Степлер Trendy-45M(15 аркушів); Скоби для степлера 24/6,1000 шт.;Підставка для ручок прямокутна Optima,80х80х100 мм, метал. сітка чорна;Журнал реєстрації вх.кореспонденції А4;Журнал реєстрації відрядних посвідок.
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 19.02.2021 11:11

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний "CRYSTAL PRO 80" А4*500арк.80г/м;
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Планшет з кліпом А4,PVC,черв.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Папка справа картон
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Папка швидкозшивач картон
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20
Період постачання до 31.12.2021
Папка-швидкозшивач+карман А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 11 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Журнал реєстрації наказів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Степлер Trendy-45M(15 аркушів)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Скоби для степлера 24/6,1000 шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Підставка для ручок прямокутна Optima,80х80х100 мм, метал. сітка чорна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Журнал реєстрації вх.кореспонденції А4;
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Журнал реєстрації відрядних посвідок.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума988.85 UAH