• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

3 520.00 UAH
Номер: 63a6d0161fcf492bb566f1bf82355686
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-02-12-010938-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Брониківської сільської ради
Замовник: Центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Брониківської сільської ради
Очікувана вартість: 3 520.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 12.02.2021 16:16

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 80г/м2 Maestro Standart
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 24 пачка
Період постачання (не задано)
Е30720-03) Папка-реєстратор.5см звнішнє покр червона
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
(ДКВ-4) Ділова книга 176арк офс.кліт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)
31201) Папка швидкозшивач пластик CLIP А з карманцем (шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 520.00 UAH