-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари
Оголошено тендер
370.65
UAH
Номер:
9ad6c978d3f64653b794b407e902e6da
Ідентифікатор плану:
UA-P-2021-02-09-003409-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ВІДДІЛ ФІНАНСІВ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44133976
-
Адреса:
13331, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н, село Швайківка, вул.Осівка, будинок 1а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
ВІДДІЛ ФІНАНСІВ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44133976
-
Адреса:
13331, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н, село Швайківка, вул.Осівка, будинок 1а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
370.65 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари
Примітки:
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично наданий товар на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
Річний план закупівлі на:
2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Лютий 2021
Класифікатор ДК 021:2015:
30192700-8 Канцелярські товари
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
09.02.2021 18:28
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
ручка масляна
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 15.02.2021
Блок паперу для нотаток
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 15.02.2021
Блок для заміток
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 15.02.2021
Журнал вихідної кореспонденції
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 15.02.2021
Канцелярська книга
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 15.02.2021
Скріпки
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 15.02.2021
Точилка
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 15.02.2021
Лоток пластиковий вертикальний
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 15.02.2021
Зошит
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 15.02.2021
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума370.65 UAH