-
Відкриті торги
-
КЕП
«Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15110000-2 м’ясо свинина охолоджена, тушка курина
Оголошено тендер
380 000.00
UAH
Номер:
6d0bf130f1b64974a011d0f52854c774
Ідентифікатор плану:
UA-P-2021-01-22-005368-c
Тип процедури:
Відкриті торги
Закупівельник:
Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат
×
-
Код ЄДРПОУ:
03189794
-
Адреса:
20540, Україна, Черкаська область, с.Мокра Калигірка, вул. Лесі Українки,5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат
×
-
Код ЄДРПОУ:
03189794
-
Адреса:
20540, Україна, Черкаська область, с.Мокра Калигірка, вул. Лесі Українки,5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
380 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
«Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15110000-2 м’ясо свинина охолоджена, тушка курина
Примітки:
«Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15110000-2 м’ясо свинина охолоджена, тушка курина
Категорія замовника Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;
Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції Окремих частин предмету закупівлі не визначено.
Пропозиція подається щодо предмету закупівлі в цілому.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Кількісні та медико-технічні вимоги (технічні, якісні та інші характеристики) до предмету закупівлі зазначені у додатку 1 даної документації.
Учасники повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
У разі, якщо вичерпний опис характеристик, технічні специфікації містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, то кожне таке посилання читати разом із виразом «або еквівалент».
Кількість товарів Номенклатура та кількість продукції згідно технічного завдання (додаток № 1 до Оголошення про проведення відкритих торгів)
Місце поставки товарів 20540, Черкаська обл., Катеринопільський р-н, с. Мокра Калигірка, вул.Лесі Українки, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31.12.2021 року
Початковий термін поставки товару визначатиметься у відповідності до дати укладення договору про закупівлю за результатами проведення даної закупівлі.
Умови оплати Подія: Поставка товару
Тип оплати: Післяоплата
Період, (днів): 10
Тип днів: Банківських
Розмір оплати, (%): 100
Опис: Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Покупцем у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях - шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Очікувана вартість предмета закупівлі 380 000(триста вісімдесят тисяч) грн., 00 коп. з ПДВ
Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів) 8.1 Період уточнення інформації про закупівлю до 10:00 год. 01.02.2021 р.;
Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) 9.1. Кінцевий строк подання пропозицій до 17:00 год. 08.02.2021 р.;
9.2. Отримана пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих пропозицій.
Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) 11.1. Учасник повинен надати забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранту.
11.2. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Умови надання забезпечення пропозиції згідно умов цього розділу повинні передбачати неможливість внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель.
11.3. Розмір забезпечення пропозиції – 11000,00 (одтннадцять тисяч ) гривень 00 копійок. Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менший ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозиції.
11.4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено даним оголошенням або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі пропозиції):
11.4.1. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цієї документації із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку.
11.4.2. документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі пропозиції.
11.5. Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому даною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
11.6. Пропозиції, що не містять забезпечення пропозиції, та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у документації до такого забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
1. Товар повинен відповідати наступним вимогам:
- Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, правильно маркованим та відповідати діючим державним стандартам. Товар повинен постачатися у день випікання.
- Товар, повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам (ТУ, ДСТУ), затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), Законів України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-16, спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
- Поставка товару має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення м’ясопродуктів. Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентарю, а також контролює дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат, рукавиці). Продукція, що поставляється повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам.
- Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями, які додаються до кожної видаткової накладної. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість.
- Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини,
2. Доставка товару здійснюється: 20602, Черкаська обл., Катеринопільський район, село Мокра Калигірка, вулиця Лесі Українки 5;
- Здійснення вантажно-розвантажувальних послуг, занесення до місця зберігання, здійснюється за рахунок учасника (постачальника) у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю та відповідно до заявки.
Річний план закупівлі на:
2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Лютий 2021
Класифікатор ДК 021:2015:
15110000-2 М’ясо
Дата опублікування:
22.01.2021 15:20
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума380 000.00 UAH