-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (код за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Оголошено тендер
11 585.10
UAH
Номер:
2f1ba4fcb5624c378cdacda1590b6adf
Ідентифікатор плану:
UA-P-2020-12-29-001361-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25502352
-
Адреса:
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25502352
-
Адреса:
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
11 585.10 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (код за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки:
Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів.Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (згідно пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі") - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 цього Закону.
Річний план закупівлі на:
2020
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2020
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування:
29.12.2020 13:08
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Біндер
Кількість
684 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Блок/зам.
Кількість
62 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Гумка
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Дирокол
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Календар
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Клей
Кількість
32 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Коректор-ручка
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Лоток
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Маркер
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Набір текстмаркерів
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Ніж канц.
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Олівець гр.
Кількість
23 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Підставка-органайзер
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Ручки
Кількість
32 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Скоби
Кількість
43 пачка
Період постачання
до 31.12.2020
Скріпки
Кількість
5 пачка
Період постачання
до 31.12.2020
Степлер
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Стрічка клейка
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Текстмаркер
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Точилка
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Файли
Кількість
45 пачка
Період постачання
до 31.12.2020
Штемпельна фарба
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписКошти НСЗУ згідно видаткових накладних
Сума11 585.10 UAH