-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Бланки (Бланки друковані: Картка визначення індивідуальних потреб, А3, двост офсет шт 500 Індивідуальний план А4 одност офсет шт 600 Лист спостереження А4 1-х газет шт 300 Книга обліку відходів при обробці овочів А4 100 ар, оф. тв.обкл. шт 1 Журнал бракеражу готової продукції А4,100 арк,офс , тв.обкл. шт 1 Заява А4 2-х офсет шт 2000 Акт обстеження матеріально-побутових умов А4, 2-х офсет шт 100 Акт виконання платних соціальних послуг А4, 1-х, офсет шт 2800 Облікова картка з надання платних соціальних послуг А4,1-х, офсет шт 500 Медичний висновок А4 одн ,офсет шт 2200 Карта обліку роботи соц.робітника А4, 2-х, ксерокс шт 5500 Договір про надання соц.послуг А3 двостор, офсет (комплект з 2 аркушів А3 двосторонніх) шт 1100 Додаткова угода А4 1-х, офсет шт 1000 Подорожній лист легкового автом.А5 газ шт 1000 Особова картка по з/п А4,картон, двосторонній. шт 1000 Довіреність А5 двосторон. ксерокс шт 100 Журнал обліку виконання норм харчування тв.обкл. офсет 100 арк шт 1 Книга обліку відходів при обробці риби А4 100 ар, ксер тв.обкл шт 1 Книга обліку відходів при обробці круп А4 100 ар, ксер, тв.обкл шт 1 Книга обліку відходів при холодній обробці м`ясних продуктів А4 100 ар, ксер шт 1, меню - вимога фсет. білий. двосторонній А3 - 500 шт.
Оголошено тендер
16 261.00
UAH
Номер:
2bc6e37a86524a0592f26a1dcc3fd11a
Ідентифікатор плану:
UA-P-2020-11-26-001934-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КУ "Територіальний центр СО (НСП) у Саксаганському районі"КМР
×
-
Код ЄДРПОУ:
20259484
-
Адреса:
50076, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Бульвар Вечірній б 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КУ "Територіальний центр СО (НСП) у Саксаганському районі"КМР
×
-
Код ЄДРПОУ:
20259484
-
Адреса:
50076, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Бульвар Вечірній б 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
16 261.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Бланки (Бланки друковані: Картка визначення індивідуальних потреб, А3, двост офсет шт 500 Індивідуальний план А4 одност офсет шт 600 Лист спостереження А4 1-х газет шт 300 Книга обліку відходів при обробці овочів А4 100 ар, оф. тв.обкл. шт 1 Журнал бракеражу готової продукції А4,100 арк,офс , тв.обкл. шт 1 Заява А4 2-х офсет шт 2000 Акт обстеження матеріально-побутових умов А4, 2-х офсет шт 100 Акт виконання платних соціальних послуг А4, 1-х, офсет шт 2800 Облікова картка з надання платних соціальних послуг А4,1-х, офсет шт 500 Медичний висновок А4 одн ,офсет шт 2200 Карта обліку роботи соц.робітника А4, 2-х, ксерокс шт 5500 Договір про надання соц.послуг А3 двостор, офсет (комплект з 2 аркушів А3 двосторонніх) шт 1100 Додаткова угода А4 1-х, офсет шт 1000 Подорожній лист легкового автом.А5 газ шт 1000 Особова картка по з/п А4,картон, двосторонній. шт 1000 Довіреність А5 двосторон. ксерокс шт 100 Журнал обліку виконання норм харчування тв.обкл. офсет 100 арк шт 1 Книга обліку відходів при обробці риби А4 100 ар, ксер тв.обкл шт 1 Книга обліку відходів при обробці круп А4 100 ар, ксер, тв.обкл шт 1 Книга обліку відходів при холодній обробці м`ясних продуктів А4 100 ар, ксер шт 1, меню - вимога фсет. білий. двосторонній А3 - 500 шт.
Примітки:
Бланки (Бланки друковані:
Картка визначення індивідуальних потреб, А3, двост офсет шт 500
Індивідуальний план А4 одност офсет шт 600
Лист спостереження А4 1-х газет шт 300
Книга обліку відходів при обробці овочів А4 100 ар, оф. тв.обкл. шт 1
Журнал бракеражу готової продукції А4,100 арк,офс , тв.обкл. шт 1
Заява А4 2-х офсет шт 2000
Акт обстеження матеріально-побутових умов А4, 2-х офсет шт 100
Акт виконання платних соціальних послуг А4, 1-х, офсет шт 2800
Облікова картка з надання платних соціальних послуг А4,1-х, офсет шт 500
Медичний висновок А4 одн ,офсет шт 2200
Карта обліку роботи соц.робітника А4, 2-х, ксерокс шт 5500
Договір про надання соц.послуг А3 двостор, офсет. (комплект з 2 аркушів А3 двосторонніх) шт 1100
Додаткова угода А4 1-х, офсет шт 1000
Подорожній лист легкового автом.А5 газ шт 1000
Особова картка по з/п А4,картон, двостороння шт 1000
Довіреність А5 двосторон. ксерокс шт 100
Журнал обліку виконання норм харчування тв.обкл. офсет 100 арк шт 1
Книга обліку відходів при обробці риби А4 100 ар, ксер тв.обкл шт 1
Книга обліку відходів при обробці круп А4 100 ар, ксер, тв.обкл шт 1
Книга обліку відходів при холодній обробці м`ясних продуктів А4 100 ар, ксер шт 1, меню - вимога фсет. білий. двосторонній А3 - 500 шт.
Річний план закупівлі на:
2020
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2020
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 Бланки
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
26.11.2020 13:51
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Бланки (Бланки друковані: Картка визначення індивідуальних потреб, А3, двосторонній)
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Індивідуальний план А4 одност офсет.)
Кількість
600 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані Лист спостереження А4 1-х газет.)
Кількість
300 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Книга обліку відходів при обробці овочів А4 100 ар, оф. тв.обкл.)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Журнал бракеражу готової продукції А4,100 арк,офс , тв.обкл.)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Заява А4 2-х офсет)
Кількість
2000 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Акт обстеження матеріально-побутових умов А4, 2-х офсет)
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Акт виконання платних соціальних послуг А4, 1-х, офсет)
Кількість
2800 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Облікова картка з надання платних соціальних послуг А4,1-х, офсет)
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Медичний висновок А4 одн ,офсет.)
Кількість
2200 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Карта обліку роботи соц.робітника А4, 2-х, ксерокс
Кількість
5500 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Договір про надання соц.послуг А3 двостор, офсет (комплект з 2 аркушів А3 двосторонніх)
Кількість
1100 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Додаткова угода А4 1-х, офсет
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Подорожній лист легкового автом.А5 газ.)
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Особова картка по з/п А4,картон, двосторонній)
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Довіреність А5 двосторон. ксерокс)
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Журнал обліку виконання норм харчування тв.обкл. офсет 100 арк.)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Книга обліку відходів при обробці риби А4 100 ар, ксер тв.обкл.)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Книга обліку відходів при обробці круп А4 100 ар, ксер, тв.обкл)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: Книга обліку відходів при холодній обробці м`ясних продуктів А4 100 ар, ксер)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Бланки (Бланки друковані: меню - вимога фсет. білий. двосторонній А3)
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.12.2020
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКошторис 2020
Сума16 261.00 UAH