-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
За кодом CPV за ДК 021:2015- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 - 30197630-1 - Папір для друку)
Оголошено тендер
4 050.00
UAH
Номер:
c61b9e719c264d119fad85dcc976ff7f
Ідентифікатор плану:
UA-P-2020-11-18-009578-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Шегинівська сільська рада Мостиського району Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
04371928
-
Адреса:
81321, Україна, Львівська область, Мостиський р-н., с. Шегині
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Шегинівська сільська рада Мостиського району Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
04371928
-
Адреса:
81321, Україна, Львівська область, Мостиський р-н., с. Шегині
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
4 050.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
За кодом CPV за ДК 021:2015- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 - 30197630-1 - Папір для друку)
Примітки:
категорія замовника- орган місцевого самоврядування; вид закупівлі-договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 цього Закону
Керуючись п.3 ч.1 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі", замовником двічі проведено спрощену закупівлю (ідентифікатори закупівель-UA-2020-10-08-010620-a, UA-2020-10-22-012267-a).Відповідно до п.2 ч.18 cт.14 Закону України "Про публічні закупівлі" спрощена закупівля автоматично відміняється електронною системою закупівель у зв'язку із відсутністю пропозиції учасників. Згідно з п.1 ч.7 ст.3 Закону України Про публічні закупівлі" закупівля за кодом CPV за ДК 021:2015- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 - 30197630-1 - Папір для друку) здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, тобто укладається договір без використання електронної системи закупівель, шляхом оприлюднення звіту про укладений договір про закупівлю.
Річний план закупівлі на:
2020
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2020
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
18.11.2020 15:41
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
За кодом CPV за ДК 021:2015- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 - 30197630-1 - Папір для друку)
Кількість
50 упаковка
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Описобласний бюджет
Сума3 600.00 UAH
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума450.00 UAH