-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Столи та стільці
Оголошено тендер
69 600.00
UAH
Номер:
a5e452ea7e224844b035e658cab0f998
Ідентифікатор плану:
UA-P-2020-10-07-006100-a
Тип процедури:
Спрощена закупівля
Закупівельник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
38500907
-
Адреса:
28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, м. Долинська, вул. Центральна, буд. 139
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
38500907
-
Адреса:
28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, м. Долинська, вул. Центральна, буд. 139
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
69 600.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Столи та стільці
Примітки:
ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ
закупівель на 2020 рік*
1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Столи та стільці.
6. Частини предмета закупівлі (лоти): не передбачено.
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39130000-2 «Офісні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
8. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 39130000-2 «Офісні меблі».
9. Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар».
10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 69 600,00 грн. (шістдесят дев’ять тисяч шістсот грн. 00 коп.).
11. Вид закупівлі: процедура закупівлі: «спрощена закупівля» - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
12. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі. жовтень 2020 року.
13. Застосування рамкової угоди: не передбачено.
14. Примітки. Затверджено рішенням уповноваженої особи з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області №201 від «07» жовтня 2020 року.
________________
*Річний план та/або зміни до нього сформовано у відповідності до вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями)
Річний план закупівлі на:
2020
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2020
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні меблі
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
07.10.2020 12:37
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти районного бюджету
Сума69 600.00 UAH