• Спрощена закупівля
  • КЕП

Столи та стільці

Оголошено тендер

69 600.00 UAH
Номер: a5e452ea7e224844b035e658cab0f998
Ідентифікатор плану: UA-P-2020-10-07-006100-a
Тип процедури: Спрощена закупівля
Закупівельник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 69 600.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Столи та стільці
Примітки: ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ закупівель на 2020 рік* 1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Столи та стільці. 6. Частини предмета закупівлі (лоти): не передбачено. 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39130000-2 «Офісні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 8. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 39130000-2 «Офісні меблі». 9. Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 69 600,00 грн. (шістдесят дев’ять тисяч шістсот грн. 00 коп.). 11. Вид закупівлі: процедура закупівлі: «спрощена закупівля» - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. 12. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі. жовтень 2020 року. 13. Застосування рамкової угоди: не передбачено. 14. Примітки. Затверджено рішенням уповноваженої особи з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області №201 від «07» жовтня 2020 року. ________________ *Річний план та/або зміни до нього сформовано у відповідності до вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями)
Річний план закупівлі на: 2020
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2020
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 07.10.2020 12:37

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти районного бюджету
Сума69 600.00 UAH