• Спрощена закупівля
  • КЕП

30190000 – 7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір)

Оголошено тендер

44 280.00 UAH
Номер: a34c0f38d2b8488d90442e40a662911d
Ідентифікатор плану: UA-P-2020-09-11-009106-b
Тип процедури: Спрощена закупівля
Закупівельник: Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області
Замовник: Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області
Очікувана вартість: 44 280.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: 30190000 – 7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір)
Примітки: Місцезнаходження замовника: юридична адреса: вул. Перемоги,4, м. Суми, 40002, фактична адреса: вул. Охтирська, буд. 14, м. Суми, 40007. Категорія замовника: орган державної (судової) влади. Вид закупівлі: спрощена закупівля. Додаткова потреба, яку неможливо було передбачити на початку року.
Річний план закупівлі на: 2020
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2020
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 11.09.2020 16:31

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Офісний папір (Код згідно ДК 021:2015: 30190000 – 7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 540 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума44 280.00 UAH