• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (папір, олівці, плівка для ламінування)

Оголошено тендер

1 758.00 UAH
Номер: 1c07257499b5496cbf67b89767ff0ec9
Ідентифікатор плану: UA-P-2020-09-10-001008-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальний заклад «Городницький центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю»
Замовник: Комунальний заклад "Городницький центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю"
Очікувана вартість: 1 758.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (папір, олівці, плівка для ламінування)
Річний план закупівлі на: 2020
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2020
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 10.09.2020 11:38

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір Maestro офісний A4, 80 г/м2
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2020
Олівець MARCO 12/24 кольори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 упаковка
Період постачання до 31.12.2020
Плівка Buromax для ламінування А4, 100 арк., 100 мкр
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 упаковка
Період постачання до 31.12.2020
Плівка Buromax для ламінування А4, 100 арк., 125 мкр
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 упаковка
Період постачання до 31.12.2020
Плівка Buromax для ламінування А4, 100 арк., 80 мкр
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 упаковка
Період постачання до 31.12.2020

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума1 758.00 UAH