• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя(файли, клей, коректор, ножиці, книга обліку)

Оголошено тендер

997.00 UAH
Номер: 26e62bf0114146c4840fcab311cd8d8d
Ідентифікатор плану: UA-P-2020-06-19-005945-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Замовник: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Очікувана вартість: 997.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярське приладдя(файли, клей, коректор, ножиці, книга обліку)
Примітки: Канцелярське приладдя(файли, клей, коректор, ножиці, книга обліку)
Річний план закупівлі на: 2020
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Червень 2020
Класифікатор ДК 021:2015: 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 19.06.2020 15:02

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярське приладдя(файли, клей, коректор, ножиці, книга обліку)
Код ДК 021:2015: 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя
Кількість 28 штуки
Період постачання до 31.12.2020

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписМісцевий бюджет
Сума997.00 UAH