• Без використання електронної системи
  • КЕП

Заправка картріджів та ремонт офісної техніки

Запланований

30 344.20 UAH
Номер: 6e2924fcaa3f4920ae7f088338e2f3f0
Ідентифікатор плану: UA-P-2020-05-20-004214-c
Тип процедури: Без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Замовник: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Очікувана вартість: 30 344.20 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Заправка картріджів та ремонт офісної техніки
Примітки: Адреса замовника: м. Трускавець, вул. Бориславська,1. Код ЄДРПОУ 02144513. Категорія замовника: пункт 3 частини першої ст. 2 Закону України Про публічні закупівлі. Коригування UA-P-2020-03-18-00, а саме зменшення для збільшення 7222 на суму 7800 грн. у звязку із змінами до плану використання коштів, створення 7225 на суму 700 грн. та 7231 на суму 975 грн. Зміна типу процедури закупівлі.
Річний план закупівлі на: 2020
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2020
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
КЕКВ: 2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Дата опублікування: 20.05.2020 14:50

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума30 344.20 UAH