• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДК 021:2015-39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла для актової зали)

119 196.00 UAH з ПДВ
Номер: 50e8d4d4e0c14282ace30c1a6db697ba
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-07-003302-b-b1
Замовник: Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Постачальник: ТОВ "УТП ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Номер договору: 175-21
Дата підписання: 27.07.2021 12:00
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 119 196.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 866.00 UAH)
Оплачено: 119 196.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 866.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крісла для актової зали
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 198 штуки
Період постачання до 18.08.2021
Місце постачання 61168, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Павлова, 313-В На карті

Внесені зміни

    Номер: 611a8f9bcb5941279a843ba997dd4fe2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до п. 1.5 та п. 5.3.1 Договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.09.2021 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до 175-21 УТП ГРУП.pdf
p7s
sign.p7s