-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Типографічна продукція(шкільна документація) Код ДК 021: 2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 214.00
UAH без ПДВ
Номер:
5a0648549181418da059b07816d72526
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-15-006355-b-b1
Замовник:
КУ "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №45 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23031291
-
Контактна особа:
Олена Асланова +380985549255 mar.scool45@ukr.net http://scool45.jimdo.com/
-
Адреса:
87552, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Войкова, 31-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ЖУКАЛІН ЛЕОНІД ДМИТРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2196121593
-
Контактна особа:
Жукалін Л.Д. +380677269959
-
Адреса:
87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОН ВУЛИЦЯ РУЛЬОВА БУДИНОК 28-А
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Номер договору:
45
Дата підписання:
13.07.2021 14:49
Період дії договору:
13.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
2 214.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Типографічна продукція(шкільна документація) Код ДК 021: 2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали . Класні журнали 1 - 4 класи
Кількість
8 штуки
Період постачання
13.07.2021 - 29.10.2021
Типографічна продукція(шкільна документація) Код ДК 021: 2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали. Класні журнали 5 - 11 класів
Кількість
14 штуки
Період постачання
13.07.2021 - 29.10.2021
Типографічна продукція(шкільна документація) Код ДК 021: 2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали . Журнал індивідуального навчання
Кількість
4 штуки
Період постачання
13.07.2021 - 29.10.2021
Типографічна продукція(шкільна документація) Код ДК 021: 2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали . Журнал планування та обліку роботи гуртка.
Кількість
2 штуки
Період постачання
13.07.2021 - 29.10.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
eceb910b34d445d4a2ee541c3c957d71
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Пункт 2.4. в Розділі 2. Якість і комплектність товару договору викласти в наступній редакції:
«2.4. Строки поставки товару за цим договором встановлюються до 15.12.2021р»
2. Пункт 4.3. в Розділі 4 Порядок розрахунків викласти в наступній редакції:
«4.3. Платник повинен сплатити поставлений товар не пізніше 15 банківських днів з дати поставки Товару Продавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок.»
3. Інші умови Договору залишаються без змін.
4. Дана додаткова угода укладена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу, і є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
11.10.2021 15:10
Статус:
Опубліковано