• Відкриті торги
  • КЕП

Балонний катетер високого тиску, інфляційний пристрій ДК 021:2015 "33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини"

209 720.00 UAH з ПДВ
Номер: bcc4dccdcbe141dc9b626e411fb03bec
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-22-003450-c-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ Інтегра Медікал
Класифікатор ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медициниАналіз за цим CPV
Номер договору: 2220/94
Дата підписання: 28.07.2021 13:03
Період дії договору: 28.07.2021 00:00 - 31.03.2022 00:00
Сума договору: 209 720.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 720.00 UAH)
Оплачено: 110 424.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 224.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Балонний катетер високого тиску
Код ДК 021:2015: 33111730-7 Приладдя для ангіопластики
Кількість 30 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги,13 На карті
Інфляційний пристрій
Код ДК 021:2015: 33111730-7 Приладдя для ангіопластики
Кількість 80 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги,13 На карті

Внесені зміни

    Номер: d79277bb661b497e85f3883cbf9fc18a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 12:32
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Ду1 2220-94.pdf
p7s
sign.p7s