• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду комунального закладу "Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області" на пр.Волі,25 у м.Луцьку з метою створення нового освітнього простору

2 690 000.00 UAH з ПДВ
Номер: a7cf4803f3b2445ab458501056067588
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-14-001113-a-b2
Замовник: Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 03
Дата підписання: 21.07.2021 00:00
Період дії договору: 21.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 2 690 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 448 333.33 UAH)
Оплачено: 2 597 566.37 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 432 927.73 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт фасаду комунального закладу "Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області" на пр.Волі,25 у м.Луцьку з метою створення нового освітнього простору
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання 24.05.2021 - 31.08.2021
Місце постачання 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, пр.Волі,25 На карті

Внесені зміни

    Номер: 234e99f030d44bfc9d575639a415ccc8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Строк виконання робіт на об’єкті «від 21 липня 2021 до 31 серпня 2021», зазначений в Договорі про закупівлю робіт по результатах процедури закупівлі, є фактичним строком виконання робіт, який слід вважати достовірним для даної закупівлі. В Звіті про результати проведення закупівлі, який відповідно до ст.19 Закону формується електронною системою закупівель автоматично після оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель, при подачі оголошення про проведення відкритих торгів на дану закупівлю, строк виконання робіт було зазначено «від 24 травня 2021 до 31 серпня 2021».
    Номер додаткової угоди: протокол ТК-роз
    Дата внесення змін до договору: 21.07.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Розясн строку викон робіт (1).PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 42b63999b52940d999065ffda8bd8476
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Умовами проведення торгів строк виконання робіт було зазначено "від 24.05.2021 до 31.08.2021". Розгляд скарги Антимонопольним комітетом України призупинив перебіг строків щодо укладених строків щодо укладених рішень замовника.Договір про закупівлю укладено 21.07.2021, і відповідно строк виконання робіт "від 21.07.2021 до 31.08.2021".Стислий термін робіт унеможливлює якісне виконання робіт на обєкті в повному обсязі.Прийнято рішення продовжити строк виконання робіт до 29.10.2021 (Протокол ТК від 31.08.2021 №14).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.08.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Дод уг №1-31.08.2021.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 4239749d8ad54aa5a8347cf1dbc74332
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна банківських реквізитів Замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 06.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Дод уг №2_06.09.2021 зміна реквізитів.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 7af5b11342a740d792e6545b82244862
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У звязку із проведенням коригування ПКД без зміни вартості
    Номер додаткової угоди: 2/1
    Дата внесення змін до договору: 22.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Дод уг№2 1 Фасад-кориг.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: df8cdc9f9eea4d89aa326c3bb1f5275f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У звязку із завершенням виконання робіт на обєкті зменшується сума договору
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 29.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Дод уг-№3-заверш.PDF
p7s
sign.p7s