• Спрощена закупівля
  • КЕП

44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові віконні блоки)

47 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 7c19e7a5847f414ebc4abf9a49fb3798
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-25-000137-c-c1
Замовник: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1207/1/30-21
Дата підписання: 19.07.2021 12:00
Період дії договору: 19.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 47 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 47 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Віконний блок розміром 1000*2200 мм
Код ДК 021:2015: 44221100-6 Вікна
Кількість 4 штуки
Період постачання до 02.08.2021
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5 На карті
Віконний блок розміром 1000*2200 мм
Код ДК 021:2015: 44221100-6 Вікна
Кількість 4 штуки
Період постачання до 02.08.2021
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5 На карті
Віконний блок розміром 1000*2000 мм
Код ДК 021:2015: 44221100-6 Вікна
Кількість 2 штуки
Період постачання до 02.08.2021
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського,5 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
ТУ ССО у Житомирській області
ФОП Оболонков Ігор Миколайович
Сума 47000.00 UAH
Статус
Оплачений
30.07.2021 11:52
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 45ba806a9957481bb6aed0ff12820a0e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Узв`язку з проведеними замірами Сторони домовилися внести зміни до специфікації (додаток 1) до Договору №1207/1/30-21 від 19.07.2021 р. та викласти специфікацію (додаток 1) в новій редакції. 2. Внести зміни в п. 3.1. та викласти в наступній редакції: "Термін поставки Товару : до 15 серпня 2021 року"
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.07.2021 14:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
Додаткова угода 1.jpg
p7s
sign.p7s