-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
КЕП
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт високотиражних та повнокольорових друкувальних комплексів за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 507 400.00
UAH з ПДВ
Номер:
36b5e330c23a4cc4a4275b0f5a7a6c89
Ідентифікатор договору:
UA-2021-04-27-007846-a-b1
Замовник:
Міністерство фінансів України
×
-
Код ЄДРПОУ:
00013480
-
Контактна особа:
Мизюк Оксана Михайлівна +380442065922 tender.mfu@i.ua
-
Адреса:
01008, Україна, Київська область, Київ, вул. Грушевського, 12/2
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30969602
-
Контактна особа:
Мартинюк Галина Федорівна 380443532323, 380509989618 galina.martynuk@infotrade.com.ua
-
Адреса:
01042, Україна, Київська область, Київ, вул.Патріса Лумумби,буд.19
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору:
13110-05/381
Дата підписання:
19.07.2021 00:00
Період дії договору:
19.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
2 507 400.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 417 900.00 UAH)
Оплачено:
2 507 400.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 417 900.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт високотиражних та повнокольорових друкувальних комплексів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Грушевського, 12/2; вул. Отто Шмідта, 26; вул. Межигірська, 11
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
bcd9310d6209445f98f405b063e3d5f7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Пункт 5.1. викладено у такій редакції: «5.1. Ціна цього Договору відповідно до Розрахунку вартості Послуг (додаток 1 до цього Договору), становить 2 507 400,00 грн (два мільйони п’ятсот сім тисяч чотириста грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 417 900,00 гривень.»
2. Розрахунок вартості послуг (додаток 1 до цього Договору) викладено в новій редакції, змінено кількість місяців обслуговування (було заплановано 7 місяців, а фактично від дати укладення Договору кількість місяців обслуговування складає 6).
Детальний опис змін наведений в Додатковій угоді від 22.12.2021 № 13110-05/381-1, що додається.
Номер додаткової угоди:
13110-05/381-1
Дата внесення змін до договору:
22.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано