• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення поліклініки (блок «Г») для встановлення комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква

Капітальний ремонт приміщення поліклініки (блок «Г») для встановлення комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква

1 561 632.00 UAH з ПДВ
Номер: 157412b255654ed2b0e94b7d3da5fa2e
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-11-011455-b-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Постачальник: ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Капітальний ремонт приміщення поліклініки (блок «Г») для встановлення комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква
Номер договору: 20112/365
Дата підписання: 20.07.2021 09:00
Період дії договору: 20.07.2021 00:00 - 17.09.2021 00:00
Сума договору: 1 561 632.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 260 272.00 UAH)
Оплачено: 1 561 632.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 260 272.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт приміщення поліклініки (блок «Г») для встановлення комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 20.08.2021
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9 На карті

Внесені зміни

    Номер: 9fe71eaa91714de19af589e3b30b8a0e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 4 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII, пунктами та п.п. 2.3., 7.3.3., 7.4.3., 12.1., п.п. 3) п. 14.6. Договору №20112/365 від 20.07.2021 р., Сторони прийшли до згоди продовжити термін виконання робіт до 10 вересня 2021р. і викласти в новій редакції п. 2.1. Договору «Строки виконання робіт – до 10.09.2021 року, якщо інше не встановлено календарним графіком виконання робіт (додаток № 2, який є невід'ємною частиною цього Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об’єкту будівництва в цілому, передбачених даним Договором. Календарний графік виконання робіт складає Підрядник та передає їх Замовнику під час підписання додаткової угоди №1 до договору» та Додаток 2 до Договору №20112/365 від 20.07.2021 р. – Календарний графік виконання робіт.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.08.2021 08:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода №1 від 19.08.21р (до Договору про закупівлю...
p7s
sign.p7s
    Номер: cd09d1f48c4d405eb1410dde5870897d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 3 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, пунктами та п. п. 5.1.4.., 20.1., п. п. 2) п. 20.2., 20.6. Договору № 20112/365 від 20.07.2021р., з метою покращення якості предмета закупівлі, яке не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони прийшли до згоди викласти в новій редакції Додаток 1/2 до Договору № 20112/365 від 20.07.2021р. - Специфікація.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 09.09.2021 12:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода №2 від 09.09.21р (до Договору №20112 365 від...
p7s
sign.p7s