-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Технічний нагляд по об’єкту: Капітальний ремонт та благоустрій спортивного майданчику за адресою: м. Одеса, Траса Здоров’я, пляж «Отрада», 15/1
25 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
2e054bc1e5d5417cbdd839e9833116a1
Ідентифікатор договору:
UA-2021-06-15-000619-b-c1
Замовник:
Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
24760454
-
Контактна особа:
Олександра Антонова +380487256446,+380487221254 eng-zahist@omr.gov.ua https://omr.gov.ua/ua/city/offices/engzahist/byudjet/publichnie-zakupki/
-
Адреса:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 18
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41350692
-
Контактна особа:
ТИМЧЕНКО КАТЕРИНА 380503750679, 380503750679 proekt_torgy@ukr.net
-
Адреса:
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Введинська, будинок 29/58, квартира 15
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
21МО
Дата підписання:
19.07.2021 09:00
Період дії договору:
19.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
25 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
25 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд по об’єкту: Капітальний ремонт та благоустрій спортивного майданчику за адресою: м. Одеса, Траса Здоров’я, пляж «Отрада», 15/1
Кількість
1 роботи
Період постачання
15.07.2021 - 24.09.2021
Місце постачання
65012, Україна, Одеська область, Одеса, Траса Здоров’я, пляж "Отрада", 15/1
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
УІЗТМ та РУ Одеської МР
IBAN:UA108201720344211011100034254
ТОВ "ПРОЕКТСТУДIЯ"
IBAN:UA193052990000026007045013735
Сума
25000.00 UAH
Статус
Оплачений
20.12.2021 14:03
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d48c1815311742258f7466fbe3fd8e3b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 7.2, 7.3 розділу 7 Договору та у зв’язку із затримкою фінансування, «Замовник» та «Підрядник» дійшли згоди:
1.Викласти реквізити «Підрядника», що містяться в розділі 9 Договору.
2.Викласти у новій редакції Додаток №1 «Календарний графік виконання робіт» (Додаток №2).
3.Викласти у новій редакції Додаток №2 «План фінансування виконаних робіт» (Додаток №3).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
15.12.2021 15:00
Статус:
Опубліковано