• Спрощена закупівля
  • КЕП

Технічний нагляд по об’єкту: Капітальний ремонт та благоустрій спортивного майданчику за адресою: м. Одеса, Траса Здоров’я, пляж «Отрада», 15/1

25 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 2e054bc1e5d5417cbdd839e9833116a1
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-15-000619-b-c1
Замовник: Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 21МО
Дата підписання: 19.07.2021 09:00
Період дії договору: 19.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 25 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 25 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд по об’єкту: Капітальний ремонт та благоустрій спортивного майданчику за адресою: м. Одеса, Траса Здоров’я, пляж «Отрада», 15/1
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання 15.07.2021 - 24.09.2021
Місце постачання 65012, Україна, Одеська область, Одеса, Траса Здоров’я, пляж "Отрада", 15/1 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
УІЗТМ та РУ Одеської МР
ТОВ "ПРОЕКТСТУДIЯ"
Сума 25000.00 UAH
Статус
Оплачений
20.12.2021 14:03
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: d48c1815311742258f7466fbe3fd8e3b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 7.2, 7.3 розділу 7 Договору та у зв’язку із затримкою фінансування, «Замовник» та «Підрядник» дійшли згоди: 1.Викласти реквізити «Підрядника», що містяться в розділі 9 Договору. 2.Викласти у новій редакції Додаток №1 «Календарний графік виконання робіт» (Додаток №2). 3.Викласти у новій редакції Додаток №2 «План фінансування виконаних робіт» (Додаток №3).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2021 15:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
д.у.№1 від 15.12.2021р..PDF
p7s
sign.p7s