• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі (початкова школа інв. №101310110151) Руськополянського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1, що знаходиться за адресою: вул. Небесної Сотні, 4, с. Руська Поляна, Черкаського району, Черкаської області

1 006 678.46 UAH з ПДВ
Номер: c6d52c7df6ed4e8ab0274df94a921e99
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-11-012429-b-c1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РУСЬКОПОЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ ВКП Будекспро 12
Класифікатор ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: № 175
Дата підписання: 30.06.2021 14:33
Період дії договору: 30.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 1 006 678.46 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 167 779.74 UAH)
Оплачено: 1 006 678.46 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 167 779.74 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт покрівлі будівлі (початкова школа інв. №101310110151) Руськополянського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1, що знаходиться за адресою: вул. Небесної Сотні, 4, с. Руська Поляна, Черкаського району, Черкаської області
Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.08.2021
Місце постачання 19602, Україна, Черкаська область, Черкаський район, с. Руська Поляна, вул. Небесної Сотні, 4 На карті

Внесені зміни

    Номер: 0c45491251184f19a168c9effde34217
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Строк виконання робіт складає 100 календарних днів з моменту підписання Договору, Додаток № 4 та Додаток № 5 викласти в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: № 175/ДУ № 1
    Дата внесення змін до договору: 14.09.2021 12:15
    Статус:
    Опубліковано
pdf
IMG_0001.pdf
pdf
IMG_0003.pdf
pdf
IMG_0002.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 46265e53323c498ebbd59c5c515872cd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до пункту 2 Розділу Строки виконання робіт Договору викласти в новій редакції: 2. Строк виконання робіт складає 132 календарних днів з моменту підписання Договору; Дадаток № 4 та Додаток № 5 викласти в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: № 175/ДУ № 2
    Дата внесення змін до договору: 02.11.2021 15:04
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода 2.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 65567d873ccf41fb8efd4288b4a667fe
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Під час виконання робіт було виявлено деякі розбіжності фактичних об'ємів робіт з договірними, які призвели до зменшення суми договору на 39 951,63 грн. Загальна вартість договору становить 1 006 678,46 грн. з ПДВ.
    Номер додаткової угоди: № 175/ДУ № 3
    Дата внесення змін до договору: 05.11.2021 09:26
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода.PDF
PDF
Зведений кошторис.PDF
PDF
Договірна ціна.PDF
PDF
Дефектний акт.PDF
PDF
Локальний кошторис.PDF
p7s
sign.p7s