• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

10 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 839f8003b3fb4fdda2736afab48d6123
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-22-012289-c-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФРЕЙДУН ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 42
Дата підписання: 18.06.2021 17:10
Період дії договору: 18.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 10 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 666.66 UAH)
Оплачено: 4 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 666.66 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 лот
Період постачання 18.06.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 82060, Україна, Львівська область, Хирів, Василя Стуса 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 63f3639b1fcf4f7c8bd911fcee6ee7bc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.12.2021 12:45
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дог42.PDF
p7s
sign.p7s