-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт харчоблоку Херсонського закладу дошкільної освіти №9 комбінованого типу Херсонської міської ради (ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
820 100.00
UAH без ПДВ
Номер:
5002510de34e4cde90e6ad507432f77c
Ідентифікатор договору:
UA-2021-06-03-007882-b-c1
Замовник:
Управління освіти Херсонської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02146713
-
Контактна особа:
Ольга Пугач +380552456061 osoba_druga@ukr.net
-
Адреса:
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Шишенко Олексій Дмитрович
×
-
Код ЄДРПОУ:
1954501498
-
Контактна особа:
Шишенко Олексій Дмитрович 380505433292, 380505433292 Violavoichek@ukr.net
-
Адреса:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вулиця Уварова будинок 8 квартира 103
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
1407
Дата підписання:
29.06.2021 14:56
Період дії договору:
29.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
820 100.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
820 100.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт харчоблоку Херсонського закладу дошкільної освіти №9 комбінованого типу Херсонської міської ради
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.07.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління освіти ХМР
IBAN:UA258201720344231032100035762
ФОП Шишенко Олексій Дмитрович
IBAN:UA783003460000026001015129801
Сума
655900.00 UAH
Статус
Оплачений
26.08.2021 11:29
Док-ти
1
Управління освіти ХМР
IBAN:UA258201720344231032100035762
ФОП Шишенко Олексій Дмитрович
IBAN:UA783003460000026001015129801
Сума
164200.00 UAH
Статус
Оплачений
08.09.2021 10:46
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ee820be84f1844b7950a7323632ac834
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились внести зміни до пункту 2.1 розділу 2 Договору продовживши строк виконання робіт протягом 60 календарних днів з дати підписання договору, але не пзніше 29.08.2021
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.07.2021 15:00
Статус:
Опубліковано