• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт майданчика екстремальних видів спорту по вул. Галицький Шлях, 1, м. Чернівці

ДОГОВІР ПІДРЯДУ №86/09 м. Чернівці "20"вересня2017р. Підрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «АСКОР-БУД» в особі директора Баскевича Ігора Володимировича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони та Управління по фізичній культурі та спорту Чернівецької міської ради в особі начальника управління Макаренка Дмитра Васильовича, що діє на підставі Положення іменований надалі «Замовник» з іншої сторони , разом Сторони, уклали цей договір про наступне: 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Підрядник, відповідно до кошторисної документації та умов Договору, зобов’язується виконати роботи по Капітальному ремонту майданчика екстремальних видів спорту по вул. Галицький Шлях, 1, м. Чернівці (код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (надалі - роботи), а Замовник оплатити виконані роботи на умовах, визначених цим Договором. 1.2. Об’єм, характер та вартість робіт, передбачених в п. 1.1. цього договору, визначаються на підставі договірної ціни, погодженої сторонами, яка є невід’ємною частиною цього договору та підставою для проведення взаємних розрахунків. 2. ЯКІСТЬ РОБІТ 2.1. Підрядник виконує та передає Замовнику передбачені цим Договором роботи, якість яких повинна відповідати державним стандартам, іншим нормативним документам, кошторисної документації та умовам Договору підряду. 2.2. Матеріали, що використовуються для виконання робіт повинні відповідати державним стандартам, іншим нормативним документам, кошторисній документації та Договору підряду. Відповідальність за якість матеріалів несе підрядник. 2.3. Роботи, виконані з використанням матеріалів, які не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються. 2.4. Неякісно виконані роботи оформляються дефектними актами та не підлягають оплаті Замовником, до часу повного усунення Підрядником виявлених недоліків, за власний рахунок. 2.5. Підрядник гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта відповідно до Договору протягом 3 років з моменту прийняття робіт Замовником. Підрядник зобов’язується безоплатно усувати недоліки виконаних робіт, які виявлятимуться в процесі експлуатації об’єкта. 3. ЦІНА ДОГОВОРУ 3.1. Договірна ціна робіт є невід’ємною частиною договору і визначається на підставі кошторису та складає 142 490,00 (Сто сорок дві тисячі чотириста дев’яносто, грн.) без ПДВ. 3.2. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін залежно від реального фінансування видатків. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Оплата виконаних робіт проводиться на підставі акту приймання виконаних робіт, підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника. 4.2. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника. Уповноважений представник Замовника протягом трьох днів перевіряє виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 7 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та оплатити. 5. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ 5.1. Строк виконання робіт Підрядником не пізніше 28 вересня 2017р. 5.2. Місце виконання робіт: м. Чернівці, вул. Галицький Шлях, 1, 5.3. Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. 5.4. Строки виконання робіт можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у Договір підряду. 6. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН 6.1. Замовник має право: 6.1.1. Не приймати закінчені роботи у разі виявлення недоліків до їх повного усунення; 6.1.2. Здійснювати у будь-який час, не втручаючись у господарську діяльність Підрядника, технічний нагляд і контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт; 6.1.3. Ініціювати внесення змін у Договір підряду, вимагати розірвання Договору підряду та відшкодування збитків за наявності істотних порушень Підрядником умов Договору підряду; 6.1.4. Вимагати відшкодування завданих збитків, до повного їх усунення; 6.2. Замовник зобов’язаний: 6.2.1. Сприяти Підряднику в порядку, встановленому Договором підряду, у виконанні робіт; 6.2.2. Прийняти в установленому порядку та оплатити належно виконані роботи; 6.2.3. Негайно повідомити Підрядника про виявлені недоліки в роботі; 6.2.4. Виконувати належним чином інші зобов’язання, передбачені Договором підряду, Цивільним і Господарським кодексами України. 6.3. Підрядник має право: 6.3.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за якісно виконані роботи; 6.3.2. Підрядник має також інші права, передбачені Договором підряду, Цивільним і Господарським кодексами України. 6.4. Підрядник зобов’язаний: 6.4.1. Виконати у встановлені строки в межах договірної ціни, складеної згідно з проектно-кошторисною документацією на свій ризик власними і залученими силами та відповідними засобами всі передбачені замовленням роботи, здати в обумовлені строки об’єкт в експлуатацію Замовнику, усувати протягом гарантійного терміну експлуатації об’єкту недоліки, які зумовлені неякісним виконанням робіт; 6.4.2. Здійснювати власними силами замовлення, постачання, приймання, розвантаження, складування, охорону матеріалів, виробів 6.4.3. Використовувати для робіт вироби та матеріали, які мають сертифікати відповідності. 6.4.4. Забезпечити ведення та передачу Замовнику в установленому порядку документів про виконання Договору підряду; 6.4.5. Своєчасно та за свій рахунок усувати недоліки допущені з його вини; 6.4.6. Відшкодувати відповідно до законодавства та Договору підряду завдані Замовнику збитки; 6.4.7. Інформувати в установленому порядку Замовника про хід виконання зобов’язань за Договором підряду, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи необхідні для їх усунення. 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором. 7.2. У разі порушення умов зобов’язання щодо якості виконаних робіт Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісно наданих робіт. 7.3. У разі порушення строків виконання робіт з Підрядника стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка від вартості робіт, з яких допущено прострочення виконання за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додаткова стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. 7.4. Розмір пені обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. 8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ 8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, тощо). 8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. 8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є документи, які видаються відповідними і компетентними органами. 8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 (тридцять) днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. 9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ 9.1. Усі спори, що пов’язані з цим Договором вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо спір не може бути вирішений шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору, визначеному відповідним чинним законодавством України. 10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання обома сторонами та діє до 31.12.2017р. 10.2. Усі додатки до цього договору набирають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками сторін та діють впродовж терміну дії договору. 11. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ 11.1. Взаємовідносини Сторін, не передбачені цим Договором, регулюються діючим законодавством України та обумовлюються в Додаткових договорах, які складаються в письмовій формі, підписуються Сторонами та становлять невід’ємну частину цього Договору. 11.2. Жодна Сторона не має права передавати права та обов’язки за цим Договором іншій особі без отримання письмової згоди іншої Сторони. 11.3. Підписуючи цей Договір Сторони підтверджують, що їм зрозумілі та не потребують додаткового тлумачення усі терміни та висловлювання приведені у Договорі. 11.4. Умови Договору не повинні змінюватися після підписання Договору до повного виконання зобов’язань Сторонами, крім випадків передбачених чинним законодавством у сфері державних закупівель. 12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 12.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок; - Локальний кошторис на будівельні роботи; - Підсумкова відомість ресурсів; - Дефектний акт. 13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН

142 490.00 UAH з ПДВ
Номер: e71baef7954a428cb39163ff4d3015d4
Ідентифікатор договору: UA-2017-08-21-000893-a-a1
Замовник: Управління по фізичній культурі та спорту Чернівецької міської ради
Постачальник: ТОВ "АСКОР-БУД"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: ДОГОВІР ПІДРЯДУ №86/09 м. Чернівці "20"вересня2017р. Підрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «АСКОР-БУД» в особі директора Баскевича Ігора Володимировича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони та Управління по фізичній культурі та спорту Чернівецької міської ради в особі начальника управління Макаренка Дмитра Васильовича, що діє на підставі Положення іменований надалі «Замовник» з іншої сторони , разом Сторони, уклали цей договір про наступне: 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Підрядник, відповідно до кошторисної документації та умов Договору, зобов’язується виконати роботи по Капітальному ремонту майданчика екстремальних видів спорту по вул. Галицький Шлях, 1, м. Чернівці (код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (надалі - роботи), а Замовник оплатити виконані роботи на умовах, визначених цим Договором. 1.2. Об’єм, характер та вартість робіт, передбачених в п. 1.1. цього договору, визначаються на підставі договірної ціни, погодженої сторонами, яка є невід’ємною частиною цього договору та підставою для проведення взаємних розрахунків. 2. ЯКІСТЬ РОБІТ 2.1. Підрядник виконує та передає Замовнику передбачені цим Договором роботи, якість яких повинна відповідати державним стандартам, іншим нормативним документам, кошторисної документації та умовам Договору підряду. 2.2. Матеріали, що використовуються для виконання робіт повинні відповідати державним стандартам, іншим нормативним документам, кошторисній документації та Договору підряду. Відповідальність за якість матеріалів несе підрядник. 2.3. Роботи, виконані з використанням матеріалів, які не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються. 2.4. Неякісно виконані роботи оформляються дефектними актами та не підлягають оплаті Замовником, до часу повного усунення Підрядником виявлених недоліків, за власний рахунок. 2.5. Підрядник гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта відповідно до Договору протягом 3 років з моменту прийняття робіт Замовником. Підрядник зобов’язується безоплатно усувати недоліки виконаних робіт, які виявлятимуться в процесі експлуатації об’єкта. 3. ЦІНА ДОГОВОРУ 3.1. Договірна ціна робіт є невід’ємною частиною договору і визначається на підставі кошторису та складає 142 490,00 (Сто сорок дві тисячі чотириста дев’яносто, грн.) без ПДВ. 3.2. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін залежно від реального фінансування видатків. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Оплата виконаних робіт проводиться на підставі акту приймання виконаних робіт, підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника. 4.2. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника. Уповноважений представник Замовника протягом трьох днів перевіряє виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 7 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та оплатити. 5. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ 5.1. Строк виконання робіт Підрядником не пізніше 28 вересня 2017р. 5.2. Місце виконання робіт: м. Чернівці, вул. Галицький Шлях, 1, 5.3. Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. 5.4. Строки виконання робіт можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у Договір підряду. 6. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН 6.1. Замовник має право: 6.1.1. Не приймати закінчені роботи у разі виявлення недоліків до їх повного усунення; 6.1.2. Здійснювати у будь-який час, не втручаючись у господарську діяльність Підрядника, технічний нагляд і контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт; 6.1.3. Ініціювати внесення змін у Договір підряду, вимагати розірвання Договору підряду та відшкодування збитків за наявності істотних порушень Підрядником умов Договору підряду; 6.1.4. Вимагати відшкодування завданих збитків, до повного їх усунення; 6.2. Замовник зобов’язаний: 6.2.1. Сприяти Підряднику в порядку, встановленому Договором підряду, у виконанні робіт; 6.2.2. Прийняти в установленому порядку та оплатити належно виконані роботи; 6.2.3. Негайно повідомити Підрядника про виявлені недоліки в роботі; 6.2.4. Виконувати належним чином інші зобов’язання, передбачені Договором підряду, Цивільним і Господарським кодексами України. 6.3. Підрядник має право: 6.3.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за якісно виконані роботи; 6.3.2. Підрядник має також інші права, передбачені Договором підряду, Цивільним і Господарським кодексами України. 6.4. Підрядник зобов’язаний: 6.4.1. Виконати у встановлені строки в межах договірної ціни, складеної згідно з проектно-кошторисною документацією на свій ризик власними і залученими силами та відповідними засобами всі передбачені замовленням роботи, здати в обумовлені строки об’єкт в експлуатацію Замовнику, усувати протягом гарантійного терміну експлуатації об’єкту недоліки, які зумовлені неякісним виконанням робіт; 6.4.2. Здійснювати власними силами замовлення, постачання, приймання, розвантаження, складування, охорону матеріалів, виробів 6.4.3. Використовувати для робіт вироби та матеріали, які мають сертифікати відповідності. 6.4.4. Забезпечити ведення та передачу Замовнику в установленому порядку документів про виконання Договору підряду; 6.4.5. Своєчасно та за свій рахунок усувати недоліки допущені з його вини; 6.4.6. Відшкодувати відповідно до законодавства та Договору підряду завдані Замовнику збитки; 6.4.7. Інформувати в установленому порядку Замовника про хід виконання зобов’язань за Договором підряду, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи необхідні для їх усунення. 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором. 7.2. У разі порушення умов зобов’язання щодо якості виконаних робіт Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісно наданих робіт. 7.3. У разі порушення строків виконання робіт з Підрядника стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка від вартості робіт, з яких допущено прострочення виконання за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додаткова стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. 7.4. Розмір пені обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. 8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ 8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, тощо). 8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. 8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є документи, які видаються відповідними і компетентними органами. 8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 (тридцять) днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. 9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ 9.1. Усі спори, що пов’язані з цим Договором вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо спір не може бути вирішений шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору, визначеному відповідним чинним законодавством України. 10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання обома сторонами та діє до 31.12.2017р. 10.2. Усі додатки до цього договору набирають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками сторін та діють впродовж терміну дії договору. 11. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ 11.1. Взаємовідносини Сторін, не передбачені цим Договором, регулюються діючим законодавством України та обумовлюються в Додаткових договорах, які складаються в письмовій формі, підписуються Сторонами та становлять невід’ємну частину цього Договору. 11.2. Жодна Сторона не має права передавати права та обов’язки за цим Договором іншій особі без отримання письмової згоди іншої Сторони. 11.3. Підписуючи цей Договір Сторони підтверджують, що їм зрозумілі та не потребують додаткового тлумачення усі терміни та висловлювання приведені у Договорі. 11.4. Умови Договору не повинні змінюватися після підписання Договору до повного виконання зобов’язань Сторонами, крім випадків передбачених чинним законодавством у сфері державних закупівель. 12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 12.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок; - Локальний кошторис на будівельні роботи; - Підсумкова відомість ресурсів; - Дефектний акт. 13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
Номер договору: 86/09
Дата підписання: 20.09.2017 00:00
Період дії договору: 20.09.2017 00:00 - 31.12.2017 00:00
Сума договору: 142 490.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 142 490.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт майданчика екстремальних видів спорту по вул. Галицький Шлях, 1, м. Чернівці
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання 12.09.2017 - 18.09.2017
Місце постачання Україна, Чернівецька область, 58000, Галицький Шлях,1 На карті