• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)

1 Ручка шарикова автоматична BM 0,7 мм синя - 9,75 грн (без ПДВ) 2 Олівець з гумкою Buromax - 3,25 грн (без ПДВ) 3 Файли канцелярські А4/30 - 40,00 грн (без ПДВ) 4 Коректор з кісточкою Buromax (20мл) - 12,92 грн (без ПДВ) 5 Блок для заміток білий BUROMAX 90х90х50мм, скл. - 24,08 грн (без ПДВ) 6 Конверт Е65 - 41,00 грн (без ПДВ) 7 Клей олівець 12г - 15,17 грн (без ПДВ) 8 Клей ПВА 100 мл, ковпачок-дозатор - 12,33 грн (без ПДВ) 9 Скотч пакувальний 45мм x 100 х 40мкм, прозорий - 52,92 грн (без ПДВ) 10 Скотч пакувальний BUROMAX 48мм x 45м х 45мкм, прозорий - 21,00 грн (без ПДВ) 11 Скотч двухстороній - 20,92 грн (без ПДВ) 12 Фломастери 6 кольорів - 31,25 грн (без ПДВ) 13 Скоби (№24/6, 1000шт) - 6,25 грн (без ПДВ) 14 Біндер 32 мм, 12шт. чорні - 21,83 грн (без ПДВ) 15 Біндер 25мм, 12шт. - 14,50 грн (без ПДВ) 16 Реєстратор (КОРОНА) - 54,67 грн (без ПДВ) 17 Папка швидкозшивач (А4, картон) - 5,33 грн (без ПДВ) 18 Книга обліку 192 кл тверда А4 - 88,50 грн (без ПДВ) 19 Книга обліку 96 кл тверда А4 - 47,00 грн (без ПДВ) 20 Лінійка 40см - 12,00 грн (без ПДВ) 21 Кнопка-цвяшки, кольор., 50шт., пластиковий контейн - 5,58 грн (без ПДВ) 22 Ластик-гумка - 4,33 грн (без ПДВ) 23 Ножиці - 26,83 грн (без ПДВ) 24 Скрiпки - 5,75 грн (без ПДВ)

8 402.50 UAH з ПДВ
Номер: 4695470d1659465091aeb2d1331883b6
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-17-000098-b-a1
Замовник: Київський державний фаховий хореографічний коледж
Постачальник: ТОВ Аспринт
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: 1 Ручка шарикова автоматична BM 0,7 мм синя - 9,75 грн (без ПДВ) 2 Олівець з гумкою Buromax - 3,25 грн (без ПДВ) 3 Файли канцелярські А4/30 - 40,00 грн (без ПДВ) 4 Коректор з кісточкою Buromax (20мл) - 12,92 грн (без ПДВ) 5 Блок для заміток білий BUROMAX 90х90х50мм, скл. - 24,08 грн (без ПДВ) 6 Конверт Е65 - 41,00 грн (без ПДВ) 7 Клей олівець 12г - 15,17 грн (без ПДВ) 8 Клей ПВА 100 мл, ковпачок-дозатор - 12,33 грн (без ПДВ) 9 Скотч пакувальний 45мм x 100 х 40мкм, прозорий - 52,92 грн (без ПДВ) 10 Скотч пакувальний BUROMAX 48мм x 45м х 45мкм, прозорий - 21,00 грн (без ПДВ) 11 Скотч двухстороній - 20,92 грн (без ПДВ) 12 Фломастери 6 кольорів - 31,25 грн (без ПДВ) 13 Скоби (№24/6, 1000шт) - 6,25 грн (без ПДВ) 14 Біндер 32 мм, 12шт. чорні - 21,83 грн (без ПДВ) 15 Біндер 25мм, 12шт. - 14,50 грн (без ПДВ) 16 Реєстратор (КОРОНА) - 54,67 грн (без ПДВ) 17 Папка швидкозшивач (А4, картон) - 5,33 грн (без ПДВ) 18 Книга обліку 192 кл тверда А4 - 88,50 грн (без ПДВ) 19 Книга обліку 96 кл тверда А4 - 47,00 грн (без ПДВ) 20 Лінійка 40см - 12,00 грн (без ПДВ) 21 Кнопка-цвяшки, кольор., 50шт., пластиковий контейн - 5,58 грн (без ПДВ) 22 Ластик-гумка - 4,33 грн (без ПДВ) 23 Ножиці - 26,83 грн (без ПДВ) 24 Скрiпки - 5,75 грн (без ПДВ)
Номер договору: 18
Дата підписання: 16.06.2021 12:00
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 8 402.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 400.42 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 24 одиниця
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Парково-Сирецька, 4 На карті