-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Виконання проектно-кошторисної документації та проведення експертизи по об"єкту:"Капітальний ремонт будівлі (заміна вікон, дверей) Комунального закладу "Верхівцевський заклад дошкільної освіти "Теремок" Верхівцевської міської ради за адресою: м.Верхівцеве, 1 провулок Соборний,4, Дніпропетровської області"
24 400.00
UAH без ПДВ
Номер:
af4b8de16ec54f5fb1c096475e4aa1b1
Ідентифікатор договору:
UA-2021-06-16-005708-b-b1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕРХІВЦЕВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43983317
-
Контактна особа:
Оксана Євтушик +380666066744 43983317@ukr.net https://osv.org.ua/rada/43983317
-
Адреса:
51660, Україна, Дніпропетровська область, Верхньодніпровський р-н, місто Верхівцеве, вул.Центральна, будинок 75
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41220095
-
Контактна особа:
Казанцев М.О. +380675608713
-
Адреса:
51931, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, Заводський район ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ РОМАНОВОЇ будинок 9-А квартира 16
Класифікатор ДК 021:2015:
71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
17-КМ
Дата підписання:
15.06.2021 11:00
Період дії договору:
15.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
24 400.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання проектно-кошторисної документації та проведення експертизи по об"єкту:"Капітальний ремонт будівлі (заміна вікон, дверей) Комунального закладу "Верхівцевський заклад дошкільної освіти "Теремок" Верхівцевської міської ради за адресою: м.Верхівцеве, 1 провулок Соборний,4, Дніпропетровської області"
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.06.2021
Місце постачання
51660, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхівцеве, 1провулок Соборний,4
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5d9bb51eb84f40d28418269700e04c2a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
внести зміну в Додаток №1 до Договору та викласти в наступній редакції
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН РОБІТ
Найменування робіт Термін виконання робіт місяць, рік Вартість
робіт, грн.
Виготовлення проектно-кошторисної документації ІІІ квартал 2021
20000,00
Відшкодування вартості проходження експертизи проектної документації з урахуванням ПДВ 4400,00
Всього 24400,00
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.06.2021 15:00
Статус:
Опубліковано