• Відкриті торги
  • КЕП

Вироби медичного призначення код- 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника»

2 384 791.05 UAH з ПДВ
Номер: 4eb8794b67d1445c84af7dbaa44f8372
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-28-009266-b-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області
Постачальник: ТОВ «Фірма «Технокомплекс»
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Номер договору: 478-Т
Дата підписання: 29.06.2021 00:00
Період дії договору: 29.06.2021 00:00 - 31.03.2022 00:00
Сума договору: 2 384 791.05 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 126 288.05 UAH)
Оплачено: 1 079 522.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 43 164.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Покриття операційне
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 100 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Фартух медичний
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 383 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Комплект одягу та покриттів операційних для кесаревого розтину
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 200 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Комплект одягу та покриттів операційних акушерський
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 500 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Набір гінекологічний оглядовий
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 2500 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Комплект одягу «Анти - СНІД»
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 22 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Комплект одягу «Анти - СНІД»
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 50 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Комплект одягу протиепідемічний
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 532 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Комплект одягу протиепідемічний
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 50 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Набір гінекологічний оглядовий
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 11500 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Комплект одягу та покриттів операційних акушерський
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 500 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Комплект одягу хірургічний
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 120 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Комплект одягу та покриттів операційних для лапаротомії
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 1000 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Халат медичний (хірургічний)
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 1000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Шапочка-берет медична
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 102 упаковка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Захисний екран
Код ДК 021:2015: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу
Кількість 30 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 93018c433a3f4f6b955d25b9a2c861c6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.8 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.8 п.13.2. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а саме до 31.03.2022 року. 1. Внести зміни до п.5.3. Договору та викласти його у новій редакції: «5.3. Строк (термін) передачі Товару: з моменту підписання договору до 31.03.2022 року.». 2. Внести зміни до п. 12.1 Договору та викласти його у новій редакції: «12.1. Договір вважається укладеним та набирає чинності з моменту його підписання обома Сторонами, скріплення печатками Сторін і діє до 31 березня 2022 року, а в частині виконання зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.». 3. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє до 31.03.2022 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 3fead60ec8d940049a020b754d5cee31
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно пункту 8 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п.п.8 п. 13.2., Розділу ХІІІ. Інші умови Договору № 478-Т від 29.06.2021 р., Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме до 31.03.2022 року. 2. Внести зміни до п. 4.1. Договору та викласти його у новій редакції: «4.1.Загальна сума договору становить: 1 987 777,80 грн. (Один мільйон дев'ятсот вісімдесят сім тисяч сімсот сімдесят сім гривень 80 копійок), у т.ч. ПДВ: 100 949,80 грн. (Сто тисяч дев'ятсот сорок дев'ять гривень 80 копійок). Сума цього Договору з 01.01.2022р. по 31.03.2022р. не перевищує 20 відсотків суми Договору за 2021р. та становить: 397013,25 грн. (Триста дев'яносто сім тисяч тринадцять гривень 25 копійок), у т.ч. ПДВ: 25 338,25 грн. (Двадцять п'ять тисяч триста тридцять вісім гривень 25 копійок).». Загальна сума договору за весь період становить 2 384 791,05 грн. (Два мільйона триста вісімдесят чотири тисячі сімсот дев'яносто одна гривня 05 копійок), у т.ч. ПДВ: 126 288,05 грн. (Сто двадцять шість тисяч двісті вісімдесят вісім гривень 05 копійок).» 3. Специфікацію до Договору викласти в новій редакції. 4. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 16.02.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf
p7s
sign.p7s