• Відкриті торги
  • КЕП

Реконструкція приміщення будівлі (літ.А,Б,В ) гімназії під плавальний басейн з критою ванною 25х8,5 м по вул. Шолом Алейхема,1 м. Могилів-Подільський Вінницької області» (коригування 3)

12 480 451.95 UAH з ПДВ
Номер: 06027581f3a144d1ab20fe333b338d90
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-17-008635-b-b1
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
Постачальник: ПП "Будівельник-А"
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору: 31-21
Дата підписання: 30.06.2021 11:14
Період дії договору: 30.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 12 480 451.95 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 080 075.33 UAH)
Оплачено: 2 151 410.49 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 358 568.41 UAH)
Причини розірвання договору: 1. У зв’язку із збільшенням обсягів закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщення будівлі (літ.А,Б,В ) гімназії під плавальний басейн з критою ванною 25х8,5 м по вул. Шолом Алейхема,1 м. Могилів-Подільський Вінницької області» (коригування 4)» ЗАМОВНИК та ПІДРЯДНИК дійшли взаємної згоди розірвати Підрядний договір № 78-21 від 25 жовтня 2021 року, укладений між ЗАМОВНИКОМ і ПІДРЯДНИКОМ.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція приміщення будівлі (літ.А,Б,В ) гімназії під плавальний басейн з критою ванною 25х8,5 м по вул. Шолом Алейхема,1 м. Могилів-Подільський Вінницької області» (коригування 3)
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 1 роботи
Період постачання до 01.10.2021
Місце постачання 24000, Україна, Вінницька область, м. Могилів-Подільський, Шолом Алейхема,1 На карті

Внесені зміни

    Номер: fd3dd00145244be6b4dd595be06e07a1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 31-21 від 30 червня 2021 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 12 480 451 грн 95 коп. (Дванадцять мільйонів чотириста вісімдесят тисяч чотириста п'ятдесят одна грн. 95 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн з урахуванням ПДВ, та вмонтоване обладнання на суму 1 750 125 грн 52 коп. (Один мільйон сімсот п'ятдесят тисяч сто двадцять п'ять гривень 52 копійки) з урахуванням ПДВ». Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 7 096 989 грн. 00 коп. (сім мільйонів дев’яносто шість тисяч дев’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму - 0,00 грн з урахуванням ПДВ., вмонтоване обладнання на суму 210 348 грн 71 коп (Двісті десять тисяч триста сорок вісім гривень 71 копійка) з урахуванням ПДВ.». 2. Продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 3. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.07.2021 13:58
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 від 07.07.2021.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: c0b1fefcb55b4373ad17ecb6f3797ba7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторонами погоджено внести зміни до Підрядного договору 31-21 від «30» червня 2021 року, та доповнити п. 4.9 наступним абзацом: «ЗАМОВНИК надає ПІДРЯДНИКУ аванс на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів для виконання будівельних робіт у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, що складає 2 129 096,70 грн. (два мільйони сто двадцять дев’ять тисяч дев’яносто шість грн. 70 коп.). з урахуванням ПДВ. Датою отримання авансу рахується дата отримання Підрядником коштів на рахунок. ПІДРЯДНИК зобов’язується використати одержаний аванс протягом трьох місяців з моменту його одержання, шляхом надання Актів виконаних робіт за формою КБ-2 та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 . По закінчені тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику в той же день. Підрядник за порушення фінансових зобов’язань (невикористання протягом 3-х місяців суми авансу) сплачує пеню в розмірі облікової ставки Національного банку України за увесь період користування бюджетним коштами та повертає Замовнику кошти з урахуванням індексу інфляції».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 08.07.2021 15:09
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 2 08.07.2021 басейн Могилів.pdf
p7s
sign.p7s