-
Відкриті торги
-
КЕП
Реконструкція приміщення будівлі (літ.А,Б,В ) гімназії під плавальний басейн з критою ванною 25х8,5 м по вул. Шолом Алейхема,1 м. Могилів-Подільський Вінницької області» (коригування 3)
12 480 451.95
UAH з ПДВ
Номер:
06027581f3a144d1ab20fe333b338d90
Ідентифікатор договору:
UA-2021-05-17-008635-b-b1
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31325005
-
Контактна особа:
Артем Шмагалов +380988920564 lawyerdpabi@gmail.com
-
Адреса:
21050, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА будинок 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "Будівельник-А"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31415124
-
Контактна особа:
Сергій Сироїжко +380674324959 budivelnik-a@meta.ua
-
Адреса:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Червоноармійська б.79 кв.2
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору:
31-21
Дата підписання:
30.06.2021 11:14
Період дії договору:
30.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
12 480 451.95 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 080 075.33 UAH)
Оплачено:
2 151 410.49 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 358 568.41 UAH)
Причини розірвання договору:
1. У зв’язку із збільшенням обсягів закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщення будівлі (літ.А,Б,В ) гімназії під плавальний басейн з критою ванною 25х8,5 м по вул. Шолом Алейхема,1 м. Могилів-Подільський Вінницької області» (коригування 4)» ЗАМОВНИК та ПІДРЯДНИК дійшли взаємної згоди розірвати Підрядний договір № 78-21 від 25 жовтня 2021 року, укладений між ЗАМОВНИКОМ і ПІДРЯДНИКОМ.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція приміщення будівлі (літ.А,Б,В ) гімназії під плавальний басейн з критою ванною 25х8,5 м по вул. Шолом Алейхема,1 м. Могилів-Подільський Вінницької області» (коригування 3)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 01.10.2021
Місце постачання
24000, Україна, Вінницька область, м. Могилів-Подільський, Шолом Алейхема,1
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
fd3dd00145244be6b4dd595be06e07a1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним
договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору
№ 31-21 від 30 червня 2021 року у наступній редакції:
«Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі
становить 12 480 451 грн 95 коп. (Дванадцять мільйонів чотириста вісімдесят тисяч чотириста
п'ятдесят одна грн. 95 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму
0,00 грн з урахуванням ПДВ, та вмонтоване обладнання на суму 1 750 125 грн 52 коп. (Один
мільйон сімсот п'ятдесят тисяч сто двадцять п'ять гривень 52 копійки) з урахуванням ПДВ».
Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів місцевого
бюджету складає: 7 096 989 грн. 00 коп. (сім мільйонів дев’яносто шість тисяч дев’ятсот
вісімдесят дев’ять грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на
суму - 0,00 грн з урахуванням ПДВ., вмонтоване обладнання на суму 210 348 грн 71 коп (Двісті
десять тисяч триста сорок вісім гривень 71 копійка) з урахуванням ПДВ.».
2. Продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в
наступній редакції:
«Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення
виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових
робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2022 року, але до повного виконання
Сторонами взятих зобов’язань».
3. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного
договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до
31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час,
протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до
Договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
07.07.2021 13:58
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c0b1fefcb55b4373ad17ecb6f3797ba7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторонами погоджено внести зміни до Підрядного договору 31-21 від
«30» червня 2021 року, та доповнити п. 4.9 наступним абзацом:
«ЗАМОВНИК надає ПІДРЯДНИКУ аванс на придбання матеріалів,
конструкцій, обладнання, виробів для виконання будівельних робіт у розмірі 30%
вартості річного обсягу робіт, що складає 2 129 096,70 грн. (два мільйони сто
двадцять дев’ять тисяч дев’яносто шість грн. 70 коп.). з урахуванням ПДВ.
Датою отримання авансу рахується дата отримання Підрядником коштів на
рахунок.
ПІДРЯДНИК зобов’язується використати одержаний аванс протягом трьох
місяців з моменту його одержання, шляхом надання Актів виконаних робіт за
формою КБ-2 та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 . По закінчені
тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику в той же
день.
Підрядник за порушення фінансових зобов’язань (невикористання протягом 3-х
місяців суми авансу) сплачує пеню в розмірі облікової ставки Національного банку
України за увесь період користування бюджетним коштами та повертає Замовнику
кошти з урахуванням індексу інфляції».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
08.07.2021 15:09
Статус:
Опубліковано