-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Послуги з покосу трави на об’єктах загального користування на території Петриківської селищної ради Дніпропетровської області
59 500.00
UAH без ПДВ
Номер:
656028c7aff24739b6f071756cb34e6a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-05-31-003146-b-b1
Замовник:
ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43909228
-
Контактна особа:
Вікторія Срібненко +380671992296 petrbud@meta.ua
-
Адреса:
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський р-н, селище міського типу Петриківка, пр.Калнишевського Петра, будинок 69
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КП "БЕЗПЕКА І БЛАГОУСТРІЙ" ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42135996
-
Контактна особа:
Ігор Юхименко +380665535820 natalialisna01@gmail.com
-
Адреса:
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський р-н, селище міського типу Петриківка, ПРОСПЕКТ ПЕТРА КАЛНИШЕВСЬКОГО, будинок 69
Класифікатор ДК 021:2015:
77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насадженьАналіз за цим CPV
Номер договору:
18
Дата підписання:
17.06.2021 11:21
Період дії договору:
17.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
59 500.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
59 500.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з покосу трави на об’єктах загального користування на території Петриківської селищної ради Дніпропетровської області
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 30.06.2021
Місце постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, смт Петриківка, проспект Калнишевського Петра,69
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
ВББЖКГКВ Петриківської селищної ради
IBAN:UA668201720344250003000132335
КП"Безпека i благоустрiй"
IBAN:UA973052990000026006050331748
Сума
22439.19 UAH
Статус
Оплачений
21.07.2021 17:35
Док-ти
1
ВББЖКГКВ Петриківської селищної ради
IBAN:UA668201720344250003000132335
КП"Безпека i благоустрiй"
IBAN:UA973052990000026006050331748
Сума
37060.81 UAH
Статус
Оплачений
28.07.2021 17:30
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
bf7a4fd360784a98b806b4f552e338b8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В з'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором.Інші умови договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними.
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
07.07.2021 13:42
Статус:
Опубліковано