• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Утилізація відпрацьованих шин)

1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Нєзнакомов Олексій Анатолійович – головний інженер, Голова тендерного комітету тел. 0737358894 (дочекатись привітання, потім набрати *та внутрішній номер 8109), e-mail: О.Nieznakomov@imtp.ua; - Башлик Лідія Леонідівна - заступник начальника СМТПтаЗ, тел. (048) 738-93-75, e-mail: L.Bashlyik@imtp.ua; З питань, які стосуються технічної специфікації - Долинська Г.В. Економіст ВОНС тел.80-65, G.Doliskaya@imtp.ua , 4. 1 Вид предмета закупівлі: послуга. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Утилізація відпрацьованих шин. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021:2015 –90510000-5. 7. Кількість товарів, робіт послуг: Відповідно до додатку 4 Тендерної документації (обсяг послуг також зазначено в електронних полях електронної системи закупівель). 8. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:територія ДП «МТП «ЧОРНОМОРСЬК», юридична адреса замовника - 68001, Одеська обл, м. Чорноморськ, вул.Праці, 6 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 місяців. 9. 1 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, а також зареєстрованої Постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку Покупцю, протягом 60 (шістдесят) банківських днів з дня підписання Акта приймання-передачі наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 252 596,00 (двісті п’ятдесят дві тисячі п’ятсот дев’яносто шість грн.,00) грн. без ПДВ. 101. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 102. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 0,5% 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 121 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.06.2021 о 00-00 год. 14. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 161. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 17. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 18. Строк, на який укладається рамкова угода – за

89 998.80 UAH з ПДВ
Номер: 4e5826e1529b4f14a6cd92366343abf4
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-18-010632-b-b1
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Постачальник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Опис: 1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Нєзнакомов Олексій Анатолійович – головний інженер, Голова тендерного комітету тел. 0737358894 (дочекатись привітання, потім набрати *та внутрішній номер 8109), e-mail: О.Nieznakomov@imtp.ua; - Башлик Лідія Леонідівна - заступник начальника СМТПтаЗ, тел. (048) 738-93-75, e-mail: L.Bashlyik@imtp.ua; З питань, які стосуються технічної специфікації - Долинська Г.В. Економіст ВОНС тел.80-65, G.Doliskaya@imtp.ua , 4. 1 Вид предмета закупівлі: послуга. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Утилізація відпрацьованих шин. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021:2015 –90510000-5. 7. Кількість товарів, робіт послуг: Відповідно до додатку 4 Тендерної документації (обсяг послуг також зазначено в електронних полях електронної системи закупівель). 8. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:територія ДП «МТП «ЧОРНОМОРСЬК», юридична адреса замовника - 68001, Одеська обл, м. Чорноморськ, вул.Праці, 6 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 місяців. 9. 1 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, а також зареєстрованої Постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку Покупцю, протягом 60 (шістдесят) банківських днів з дня підписання Акта приймання-передачі наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 252 596,00 (двісті п’ятдесят дві тисячі п’ятсот дев’яносто шість грн.,00) грн. без ПДВ. 101. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 102. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 0,5% 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 121 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.06.2021 о 00-00 год. 14. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 161. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 17. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 18. Строк, на який укладається рамкова угода – за
Номер договору: 21/127-т
Дата підписання: 30.06.2021 00:00
Період дії договору: 30.06.2021 00:00 - 30.06.2022 00:00
Сума договору: 89 998.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 999.80 UAH)
Оплачено: 75 464.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 577.48 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Утилізація шин, зіпсованих перед початком експлуатації, відпрацьованих або забруднених при експлуатації))
Код ДК 021:2015: 90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
Кількість 82.5 т.
Період постачання до 30.06.2022
Місце постачання 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Праці 6 На карті
ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Утилізація гуми дробленої)
Код ДК 021:2015: 90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
Кількість 2 т.
Період постачання до 30.06.2022
Місце постачання 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Праці,6 На карті