• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

код ДК 021-2015: 55523000-2 Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування медичним працівникам

126 115.00 UAH з ПДВ
Номер: d32c818e15de42df8757733c206ca085
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-10-004066-b-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради
Постачальник: ЛУЦЬКИЙ КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО І СТУДЕНТСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 407
Дата підписання: 10.06.2021 11:00
Період дії договору: 10.06.2021 00:00 - 31.07.2021 00:00
Сума договору: 126 115.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 019.17 UAH)
Оплачено: 90 805.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 134.17 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з надання харчування медичним працівникам (обід)
Код ДК 021:2015: 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Кількість 2293 послуга
Період постачання до 31.07.2021
Місце постачання 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КП"Волинська обласна клінічна лікарня"
Луцький комбінат шкільного і студентсь
Сума 25245.00 UAH
Статус
Оплачений
24.06.2021 09:56
Док-ти 1
КП"Волинська обласна клінічна лікарня"
Луцький комбінат шкільного і студентсь
Сума 22275.00 UAH
Статус
Оплачений
29.06.2021 11:51
Док-ти 1
КП"Волинська обласна клінічна лікарня"
Луцький комбінат шкільного і студентсь
Сума 13420.00 UAH
Статус
Оплачений
30.07.2021 09:36
Док-ти 1
КП"Волинська обласна клінічна лікарня"
Луцький комбінат шкільного і студентсь
Сума 15180.00 UAH
Статус
Оплачений
14.07.2021 10:39
Док-ти 1
КП"Волинська обласна клінічна лікарня"
Луцький комбінат шкільного і студентсь
Сума 14685.00 UAH
Статус
Оплачений
30.07.2021 09:35
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: b1c7786daae2427c8be4ab900e382c6c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.07.2021 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ договір 407.pdf
p7s
sign.p7s