• Спрощена закупівля
  • КЕП

«Організація гарячого харчування дітей у пришкільному таборі відпочинку з денним перебуванням» за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень

104 895.00 UAH без ПДВ
Номер: 3384c3edb77b4614b3fe1e61b4f9ac11
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-31-006521-b-b1
Замовник: Ужгородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15 Ужгородської міської ради Закарпатської області
Постачальник: ФОП Білак Оксана Іванівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 2-Х
Дата підписання: 09.06.2021 16:00
Період дії договору: 09.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 104 895.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 74 425.50 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Організація гарячого харчування дітей у пришкільному таборі відпочинку з денним перебуванням
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 30.06.2021
Місце постачання 88005, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Заньковецької , 13 А На карті

Внесені зміни

    Номер: b65345d3925b42279d3ffac2c4762be4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.07.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
sndt80a5.pdf
p7s
sign.p7s