-
Відкриті торги
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
410 760.00
UAH з ПДВ
Номер:
17d9c79722824e79beb691aa9b603994
Ідентифікатор договору:
UA-2021-05-14-008195-c-b1
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
25894919
-
Контактна особа:
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua
-
Адреса:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "Бест Прінт"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31107469
-
Контактна особа:
Александр Гречанюк +380445013198,+380674037873,+380664468836,+380445013198 5013198@ukr.net
-
Адреса:
02096, Україна, Київська область, Киев, 02096, м. Київ, вул. Ялтинська 14, кв. 89
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Опис:
Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Номер договору:
89-АГ
Дата підписання:
22.06.2021 00:00
Період дії договору:
22.06.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
410 760.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 68 460.00 UAH)
Оплачено:
248 400.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 41 400.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Широкоформатний принтер A0 36"
Кількість
1 од.
Період постачання
до 31.12.2022
Широкоформатний принтер А1 24" з підставкою
Кількість
1 од.
Період постачання
до 31.12.2022
Кольоровий лазерний БФП формату A3+ (SRA3) з підставкою
Кількість
2 од.
Період постачання
до 31.12.2022
Монохромний лазерний БФП формату A4
Кількість
9 од.
Період постачання
до 31.12.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ef2588e6bf6b4a1bbb6bbf91b000fb22
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п.п.4 п.1.5. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк поставки товару та викласти п. 5.2. та п. 11.1. Договору в наступній редакції:
«5.2. Продавець поставляє товар відповідно до Специфікації протягом 30 календарних днів від дня отримання письмової заявки Покупця, але не пізніше 31.12.2022 р.»;
«11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє по 31.12.2022 р., а у частині гарантійних термінів та взаєморозрахунків - до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано