• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: пров. Шкільний, 1б, с.Кам"янка, Апостолівського району, Дніпропетровська область для приведення у відповідність до вимог Державних будівельних норм і правил (ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд»)»

7 643.00 UAH без ПДВ
Номер: 07f6742e53a344a8a64d8b76126f4252
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-07-001757-b-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Апостолівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Апостолівської міської ради Апостолівського району Дніпропетровської області
Постачальник: КОБРИНЯ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 16
Дата підписання: 07.06.2021 10:16
Період дії договору: 07.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 7 643.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: пров. Шкільний, 1б, с.Кам"янка, Апостолівського району, Дніпропетровська область для приведення у відповідність до вимог Державних будівельних норм і правил (ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд»)»
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 послуга
Період постачання 07.06.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 53830, Україна, Дніпропетровська область, с.Кам"янка, пров.Шкільний б.1б На карті

Внесені зміни

    Номер: 359b90e2873c4ee9a64234858eedc360
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викласти п.3,1 Договору у наступній редакції: 3.1. Загальна вартість послуг за цим Договором, за згодою сторін, складає: 4587,00 грн(Чотири тисячі п"ятсот вісімдесят сім грн. 00 грн.) без ПДВ. Викласти п. 3.2. Договору у наступній редакції: 3.2. Оплата здійснення Технагляду виконується згідно ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013 в розмірі 1,5% за підсумками глав 1-9 зведеного кошторису, після підписання підряду актів виконаних робіт за формою Кб-2в та довідки за формою КБ-3 та з дати підписання Акт здачі-приймання робіт за цим Договором на протязі п"яти банківських днів. Викласти Додаток №1 до Договору ц новій редакції, що додається. Викласти п.11 Договору у новій редакції
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.06.2021 14:13
    Статус:
    Опубліковано