• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2012 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуга зі здійснення авторського нагляду під час будівельних робіт по об'єкту:Запорізький навчально-виховний комплекс"Барвінок" Запорізької міської ради Запорізької області,вул. Історина,67А та вул. Лізи Чайкіної, 63Ав м. Запоріжжя.Технічне переоснащення.Влаштування системи пожежної сигналізації,системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей".Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)

6 412.50 UAH без ПДВ
Номер: a0ee5d1696f3496a883682999a6221de
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-07-000388-b-b1
Замовник: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Постачальник: КУДЕЛЯ ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 7124/Барвінок
Дата підписання: 04.06.2021 09:10
Період дії договору: 04.06.2021 00:00 - 31.03.2022 00:00
Сума договору: 6 412.50 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга зі здійснення авторського нагляду під час будівельних робіт по об'єкту:Запорізький навчально-виховний комплекс"Барвінок" Запорізької міської ради Запорізької області,вул. Історина,67А та вул. Лізи Чайкіної, 63Ав м. Запоріжжя.Технічне переоснащення.Влаштування системи пожежної сигналізації,системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей".Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.05.2021 - 31.03.2022
Місце постачання 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Історична, 67-А та вул. Лізи Чайкіної, 63-А На карті

Внесені зміни

    Номер: 8fab996980bb49f980af4f554bd3e237
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 18.06.2021 08:34
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№1 к дог. 7124.pdf
p7s
sign.p7s