-
Відкриті торги
-
КЕП
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.
4 921 544.82
UAH з ПДВ
Номер:
8b6def30b9164f4f9a78cc1a054ac002
Ідентифікатор договору:
UA-2021-05-12-002925-c-c1
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22800735
-
Контактна особа:
Кульбашна Людмила 380504477586 lminko@bigmir.net
-
Адреса:
18002, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
×
-
Код ЄДРПОУ:
24095427
-
Контактна особа:
Левченко Ольга Петрівна 380503889817, 380503889817 Olga.Motrus@vm.ua
-
Адреса:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 4/6
Класифікатор ДК 021:2015:
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друкуАналіз за цим CPV
Опис:
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.
Номер договору:
727-01/11-21
Дата підписання:
15.06.2021 00:01
Період дії договору:
15.06.2021 00:00 - 31.03.2023 00:00
Сума договору:
4 921 544.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 820 257.47 UAH)
Оплачено:
2 535 941.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 422 656.94 UAH)
Причини розірвання договору:
Сторони, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, вирішили розірвати Договір про закупівлю №727-01/11-21 від 15.06.2021 року.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Кількість
2990 шт.
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
13623ae035284f8ebf6acefe036a848a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 21.12.2021 року.
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сума договору після внесення змін з ПДВ - 4 921 544,82 грн.
Кількість товарів - відповідно до договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Строк поставки товару – до 31.12.2022 року.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
390380003cd44d649c21b5a8eea16f41
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 29.12.2022 року.
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сума договору після внесення змін з ПДВ - без змін
Кількість товарів - без змін
Строк поставки товару – до 31.03.2023 року.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
29.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано