• Відкриті торги
  • КЕП

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.

4 921 544.82 UAH з ПДВ
Номер: 8b6def30b9164f4f9a78cc1a054ac002
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-12-002925-c-c1
Замовник: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Класифікатор ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друкуАналіз за цим CPV
Опис: Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.
Номер договору: 727-01/11-21
Дата підписання: 15.06.2021 00:01
Період дії договору: 15.06.2021 00:00 - 31.03.2023 00:00
Сума договору: 4 921 544.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 820 257.47 UAH)
Оплачено: 2 535 941.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 422 656.94 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, вирішили розірвати Договір про закупівлю №727-01/11-21 від 15.06.2021 року.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Кількість 2990 шт.
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 13623ae035284f8ebf6acefe036a848a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 21.12.2021 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін з ПДВ - 4 921 544,82 грн. Кількість товарів - відповідно до договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Строк поставки товару – до 31.12.2022 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
727-01-11-21 В.М._фотокопіювальне та поліграфічне обладнанн...
p7s
sign.p7s
    Номер: 390380003cd44d649c21b5a8eea16f41
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 29.12.2022 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін з ПДВ - без змін Кількість товарів - без змін Строк поставки товару – до 31.03.2023 року.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
727-01-11-21 В.М._фотокопіювальне та поліграфічне обладнанн...
p7s
sign.p7s