• Спрощена закупівля
  • КЕП

жалюзі вертикальні, штори рулонні

42 039.20 UAH без ПДВ
Номер: 28d3a7ebe3374500ab709dad99a88269
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-21-001750-a-b1
Замовник: Хмельницьке навчально-виховне об'єднання №1 "Школа - дитячий садок"
Постачальник: ТОВ "ПРОМААЛЬПФАСАД"
Класифікатор ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилюАналіз за цим CPV
Номер договору: 30
Дата підписання: 16.06.2021 00:00
Період дії договору: 16.06.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 42 039.20 UAH без ПДВ
Оплачено: 42 039.20 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
жалюзі вертикальні
Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю
Кількість 122 метри квадратні
Період постачання до 01.08.2021
Місце постачання 29015, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Старокостянтинівське шосе,3 Б На карті
штори рулонні
Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю
Кількість 18 метри квадратні
Період постачання до 01.08.2021
Місце постачання 29015, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Старокостянтинівське шосе,3 Б На карті

Внесені зміни

    Номер: 64c5f46296dc43c5a4438f159b1621be
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п.3 , п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.06.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: c933289479984b0ea00c9ed8a86e5aef
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 12.07.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
договір 30
ДУ 1
PDF
ДУ 2.PDF