-
Відкриті торги
-
КЕП
Поточний ремонт частини приміщень будівлі селищної ради за адресою: Житомирський район, смт Новогуйвинське, вул.Дружби народів, 5
1 112 304.00
UAH з ПДВ
Номер:
91a607152ec84eabbc29e7201ef54af8
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-23-007130-c-b2
Замовник:
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (НОВОГУЙВИНСЬКА С/РАДА)
×
-
Код ЄДРПОУ:
04348303
-
Контактна особа:
Наталія Ліщинська +380974402445 lischinska_n@ukr.net
-
Адреса:
12441, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, смт. Новогуйвинське, Вул. Дружби Народів, 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39871335
-
Контактна особа:
Ковалишина Наталя Анатоліївна +380412420808 teteriv-budproekt@ukr.net
-
Адреса:
12420, Україна, Житомирська область, село Тетерівка, вул. Озерна, 16
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору:
24
Дата підписання:
05.07.2021 14:13
Період дії договору:
05.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
1 112 304.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 185 384.00 UAH)
Оплачено:
1 109 547.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 184 924.60 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт частини приміщень будівлі селищної ради за адресою: Житомирський район, смт Новогуйвинське, вул.Дружби народів, 5
Кількість
1 послуга
Період постачання
15.04.2021 - 31.05.2021
Місце постачання
12441, Україна, Житомирська область, смт Новогуйвинське, вул. Дружби Народів, 5
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Новогуйвинська селищна рада
IBAN:UA378201720344260026000031762
ТОВ "Тетерiв - Будпроект"
IBAN:UA513204780000026001924897624
Сума
202159.20 UAH
Статус
Оплачений
06.10.2021 12:33
Док-ти
1
Новогуйвинська селищна рада
IBAN:UA378201720344260026000031762
ТОВ "Тетерiв - Будпроект"
IBAN:UA513204780000026001924897624
Сума
190500.00 UAH
Статус
Оплачений
02.09.2021 11:28
Док-ти
1
Новогуйвинська селищна рада
IBAN:UA378201720344260026000031762
ТОВ "Тетерiв - Будпроект"
IBAN:UA513204780000026001924897624
Сума
178839.60 UAH
Статус
Оплачений
29.11.2021 15:03
Док-ти
1
Новогуйвинська селищна рада
IBAN:UA378201720344260026000031762
ТОВ "Тетерiв - Будпроект"
IBAN:UA513204780000026001924897624
Сума
101810.40 UAH
Статус
Оплачений
28.12.2021 11:17
Док-ти
1
Новогуйвинська селищна рада
IBAN:UA378201720344260026000031762
ТОВ "Тетерiв - Будпроект"
IBAN:UA513204780000026001924897624
Сума
85378.80 UAH
Статус
Оплачений
28.07.2021 17:45
Док-ти
1
Новогуйвинська селищна рада
IBAN:UA378201720344260026000031762
ТОВ "Тетерiв - Будпроект"
IBAN:UA513204780000026001924897624
Сума
350859.60 UAH
Статус
Оплачений
17.08.2021 12:35
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
48f8b05f20ba463fb668c43f34133a43
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку із оскарженням рішень про обрання переможця закупівлі, що призвело до затягування процедури закупівлі «Поточний ремонт частини приміщень будівлі селищної ради за адресою: Житомирський р-н, смт. Новогуйвинське, вул. Дружби народів, 5» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) та є об’єктивною обставиною, яка не залежала від волі Сторін, Сторони, за взаємною згодою, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.3.5. Договору, вирішили пункт 2.2. Договору викласти в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
05.07.2021 14:32
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
165fdc7749ac439089eb1af8515a19b4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку із виникненням додаткових робіт при виконанні ремонтних робіт по об'єкту, Сторони, за взаємною згодою , керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону, вирішили продовжити строк виконання робіт
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
31.08.2021 15:38
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
001e0593c58f4699a64900da23ac380b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
з метою покращення якості предмета закупівлі, керуючись ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" , за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, сторони за взаємною згодою домовились викласти Додаток 1 та Додаток 2 до Договору №24 в новій редакції
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
16.09.2021 11:48
Статус:
Опубліковано