• Спрощена закупівля
  • КЕП

Термосанація будівлі "Центру розвитку дитини №18" (капітальний ремонт) за адресою: м. Коростень, вул. Мануїльського, 1 (коригування)

П.п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» договору від 07.06.2021 року №103 «Про закупівлю робіт» з «Термосанація будівлі “Центру розвитку дитини №18» (капітальний ремонт) за адресою: м. Коростень, вул. Мануїльського, 1. (коригування)», викласти в новій редакції: «Строк виконання робіт: до 01.12. 2021 року». 2. П.Н.10.1 розділу 10 «Строк дії договору» викласти в новій редакції: «Даний договір діє до 01 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторонами по Договору».

200 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 5ddc1af79a664d0a9a56a8b6d78876f0
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-21-005368-b-b1
Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Постачальник: ПП Нагоррембуд
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: П.п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» договору від 07.06.2021 року №103 «Про закупівлю робіт» з «Термосанація будівлі “Центру розвитку дитини №18» (капітальний ремонт) за адресою: м. Коростень, вул. Мануїльського, 1. (коригування)», викласти в новій редакції: «Строк виконання робіт: до 01.12. 2021 року». 2. П.Н.10.1 розділу 10 «Строк дії договору» викласти в новій редакції: «Даний договір діє до 01 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторонами по Договору».
Номер договору: 103
Дата підписання: 07.06.2021 08:48
Період дії договору: 07.06.2021 00:00 - 01.12.2021 00:00
Сума договору: 200 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 200 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Термосанація будівлі "Центру розвитку дитини №18" (капітальний ремонт) за адресою: м. Коростень, вул. Мануїльського, 1 (коригування)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 28.07.2021
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Мануїльського,1 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти ВКМР
ПП "НАГОРРЕМБУД"
Сума 200000.00 UAH
Статус
Оплачений
10.09.2021 10:03
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 494ed4db8ed44c638d548c1574428628
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 103/1
    Дата внесення змін до договору: 02.08.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. угода №103-1 від 02.08.2021р. до дог. №103 від 07.06.20...
p7s
sign.p7s