• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт пристроїв системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та поверхневий обробіток дерев'яних конструкцій покрівлі, на об’єкті Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Ялинонька" Петриківської селищної ради по вул. Центральна 75 в с.Іванівка Дніпровського району Дніпропетровської області»;Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021-2015 -45453000-7 - Єдиного закупівельного словника , ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

496 363.48 UAH з ПДВ
Номер: 682d6614c27a407595585fcaa0683434
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-19-006258-c-a1
Замовник: Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради
Постачальник: ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 26
Дата підписання: 14.06.2021 00:00
Період дії договору: 14.06.2021 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 496 363.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 82 727.25 UAH)
Оплачено: 496 363.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 82 727.25 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт пристроїв системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та поверхневий обробіток дерев'яних конструкцій покрівлі, на об’єкті Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Ялинонька" Петриківської селищної ради по вул. Центральна 75 в с.Іванівка Дніпровського району Дніпропетровської області
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.08.2021
Місце постачання 51800, Україна, Дніпропетровська область, с.Іванівка, вул. Центральна 75 в На карті

Внесені зміни

    Номер: 5d1eeb2322b84a889d1e62899f584d4b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до фактичного обсягу фінансуванн видатків в 2021 році Сторони домовились продовжити дію договору до 31.12.2022 року
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.06.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода _1 до Договору _26 (2).pdf
    Номер: cd4e0746282b44aca859cfc814745f5a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесено зміни в план фнансування в звязку з зміною кошторисних асигнувань , та срок дії договору :по 31.12.2021р.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 21.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2.pdf
    Номер: bfba473d3f90432790e5b16831707bf1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору на підставі фактично виконаних робіт
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 26.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 3.pdf