• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт підтрибунних приміщень стадіону «Авангард» по вул.Ів.Франка

259 103.00 UAH без ПДВ
Номер: 340cc88def144a13ad4ad3b4a7163988
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-30-002671-c-b2
Замовник: Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради
Постачальник: ФОП "СЛАВІК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 51/21
Дата підписання: 04.06.2021 11:40
Період дії договору: 04.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 259 103.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 258 048.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт підтрибунних приміщень стадіону «Авангард» по вул.Ів.Франка
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.07.2021
Місце постачання 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Івана Франка На карті

Внесені зміни

    Номер: 64a83f1a5f7d4eca848044895f8dcb85
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесені зміни до реквізитів ФОП Славік Ю.О. Договору підряду №51/21 у зв"язку із зміною банківських реквізитів
    Номер додаткової угоди: 51/21 (дод.угода 1)
    Дата внесення змін до договору: 22.06.2021 14:46
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додатк.угода 1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 792bc62097e64f00bb8e33fc74edd20c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення вартості Договору підряду та обсягів фінансування на суму 1055.00 грн. у зв"язку із зменшенням вартості матеріалів Загальна вартість доручених робіт за Договором становить 258 048.00 грн.
    Номер додаткової угоди: 51/21 (дод.угода 2)
    Дата внесення змін до договору: 08.07.2021 16:16
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода 2.pdf
p7s
sign.p7s