• Відкриті торги
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини головного корпусу між осями 3-4, В-Д Горохівського психоневрологічного інтернату м.Горохів, вул. Паркова,22»

1 418 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 6679ced068774f26aff9a5ce095b4839
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-07-001912-b-b1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Постачальник: ПП "МАКС - БУД"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 6/21
Дата підписання: 10.06.2021 16:58
Період дії договору: 10.06.2021 00:00 - 31.08.2021 00:00
Сума договору: 1 418 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 289 853.59 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт частини головного корпусу між осями 3-4, В-Д Горохівського психоневрологічного інтернату м.Горохів, вул. Паркова,22»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.08.2021
Місце постачання 45700, Україна, Волинська область, м.Горохів, вул.Паркова,22 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Департамент інфраструктури ВОДА
МАКС-БУД ПП
Сума 61580.93 UAH
Статус
Оплачений
13.10.2021 10:41
Док-ти 1
Департамент інфраструктури ВОДА
МАКС-БУД ПП
Сума 36289.00 UAH
Статус
Оплачений
13.10.2021 10:42
Док-ти 1
Департамент інфраструктури ВОДА
МАКС-БУД ПП
Сума 362685.19 UAH
Статус
Оплачений
13.10.2021 09:50
Док-ти 1
Департамент інфраструктури ВОДА
МАКС-БУД ПП
Сума 41800.00 UAH
Статус
Оплачений
02.11.2021 10:15
Док-ти 1
Департамент інфраструктури ВОДА
МАКС-БУД ПП
Сума 9772.19 UAH
Статус
Оплачений
02.11.2021 10:15
Док-ти 1
Департамент інфраструктури ВОДА
МАКС-БУД ПП
Сума 575788.35 UAH
Статус
Оплачений
13.07.2021 16:24
Док-ти 1
Департамент інфраструктури ВОДА
МАКС-БУД ПП
Сума 201937.93 UAH
Статус
Оплачений
29.07.2021 15:42
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 6ab29f36190c48dc8bcf86e0b8575d92
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору до 31.12.2021р. та строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт до 31.10.2021р., коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 31.08.2021 11:25
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. угода №2 від 31.08.2021.pdf
p7s
sign.p7s