• Відкриті торги
  • КЕП

Інвалідний візок (крісло-каталка)

11 950.00 UAH без ПДВ
Номер: 0d019d0652f949fbbc10806b6abf5e4c
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-13-008166-b-b2
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Номер договору: 131
Дата підписання: 14.06.2021 09:45
Період дії договору: 14.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 11 950.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 11 950.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інвалідний візок (крісло-каталка)
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 1 штуки
Період постачання до 30.05.2021
Місце постачання 62448, Україна, Харківська область, смт Манченки, вул. Залізнична, буд. №1-д На карті

Внесені зміни

    Номер: 13b09200fd7f4250909ac2acc2e3e79b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Строк поставки товару подовжен до 30 червня 2021 року
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.06.2021 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д.У. №1 до дог.№131.pdf
p7s
sign.p7s