• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 - ДК 021:2015 – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи- Капітальний ремонт даху житлового будинку на вулиці І.Франка,44 у м Львові

378 913.10 UAH без ПДВ
Номер: 2854e4f1eb6a4ec4b5a2cb45db7b76d2
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-06-000202-b-a1
Замовник: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Постачальник: ФОП "МАНЬКІВ ЛЮБОМИР БОГДАНОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 149
Дата підписання: 09.06.2021 08:20
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Сума договору: 378 913.10 UAH без ПДВ
Оплачено: 378 913.10 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт даху житлового будинку на вулиці І.Франка,44 у м Львові
Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Франка,44 На карті

Внесені зміни

    Номер: 467a046d376a43bc830b7c632bd9f13f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
    Номер додаткової угоди: 149/1
    Дата внесення змін до договору: 31.08.2021 16:30
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова_угода_149_1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: bf87794e33a04922ba63629c92ed6851
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) (Затримка фінансування витрат Замовника у розмірі - 105295,00
    Номер додаткової угоди: 149/2
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2021 10:15
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_149_2_затрим.фінанс.pdf
p7s
sign.p7s