• Спрощена закупівля
  • КЕП

Придбання офісної меблі

Офісні меблі

133 500.00 UAH з ПДВ
Номер: f33f92a591a04ebbb31bf61775bee275
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-12-003572-b-a1
Замовник: Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Постачальник: ТОВ "ВІН МЕБЛІ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Опис: Офісні меблі
Номер договору: Меб/21
Дата підписання: 16.06.2021 00:00
Період дії договору: 16.06.2021 00:00 - 10.09.2021 00:00
Сума договору: 133 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 22 250.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання офісної меблі
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 60 штуки
Період постачання 01.06.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 01024, Україна, м. Київ, м. Київ, Терещенківська,11А На карті

Внесені зміни

    Номер: 459f5375f77e4f14b359761b42574cc6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з продовженням карантинних заходів, заводами виробниками плитного матеріалу було подовжено строки виробництва та поставки матеріалів необхідних для виготовлення меблів.
    Номер додаткової угоди: дод.угда № 1
    Дата внесення змін до договору: 09.07.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додо.угода 1.pdf