• Спрощена закупівля
  • КЕП

Офісні меблі

Постачальник зобов’язується у 2017 році поставити Замовникові товар, зазначений в Договорі, а Замовник - прийняти і оплатити даний Товар. Найменування (номенклатура, асортимент) Товару – Код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (шафи для паперів, комп’ютерні столи, картотеки). Кількість товарів зазначена в Специфікації, що є невід’ємною частиною даного Договору. Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. Постачальник гарантує якісну поставку, завантаження та розвантаження товару. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення. Якість товару, маркування, тара (упаковка) повинні відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов. Ціна на товар включає в себе витрати на уточнення розмірів меблів (попередній замір перед виготовленням), транспортування товару Замовнику, вигрузка та складання (монтаж) та встановлення меблів у приміщенні Замовника, сплата податків і зборів (обов’язкових платежів), виконання гарантійних зобов’язань Постачальника, а також інші витрати Постачальника. Ціна цього Договору може бути зменшена залежно від реального фінансування видатків та в інших випадках за взаємною згодою Сторін.

35 800.00 UAH з ПДВ
Номер: ebc80154cc984a1cab7a9ca0d70893f2
Ідентифікатор договору: UA-2017-08-21-001660-a-b1
Замовник: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Постачальник: ФОП Станкевич Л.Б.
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Опис: Постачальник зобов’язується у 2017 році поставити Замовникові товар, зазначений в Договорі, а Замовник - прийняти і оплатити даний Товар. Найменування (номенклатура, асортимент) Товару – Код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (шафи для паперів, комп’ютерні столи, картотеки). Кількість товарів зазначена в Специфікації, що є невід’ємною частиною даного Договору. Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. Постачальник гарантує якісну поставку, завантаження та розвантаження товару. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення. Якість товару, маркування, тара (упаковка) повинні відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов. Ціна на товар включає в себе витрати на уточнення розмірів меблів (попередній замір перед виготовленням), транспортування товару Замовнику, вигрузка та складання (монтаж) та встановлення меблів у приміщенні Замовника, сплата податків і зборів (обов’язкових платежів), виконання гарантійних зобов’язань Постачальника, а також інші витрати Постачальника. Ціна цього Договору може бути зменшена залежно від реального фінансування видатків та в інших випадках за взаємною згодою Сторін.
Номер договору: № 57
Дата підписання: 06.09.2017 16:00
Період дії договору: 06.09.2017 00:00 - 31.12.2017 00:00
Сума договору: 35 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 35 800.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шафи для паперів, комп’ютерні столи, тумби- картотеки
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 42 штуки
Період постачання 01.09.2017 - 31.10.2017
Місце постачання 03165, Україна, Київ, Київ, просп. Комарова На карті