• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт їдальні Опорного навчального закладу «Дмитрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Т.Г. Шевченка» за адресою 27422, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький район, село Дмитрівка, вулиця Поштова, будинок 10 (Код за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

1 136 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 200933b318e3492ca40917b033370896
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-29-002957-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ "СПОРУДА 2017"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 129
Дата підписання: 28.05.2021 10:00
Період дії договору: 28.05.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 1 136 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 189 416.67 UAH)
Оплачено: 1 136 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 189 416.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт їдальні Опорного навчального закладу «Дмитрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Т.Г. Шевченка» за адресою 27422, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький район, село Дмитрівка, вулиця Поштова, будинок 10 (Код за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання 01.05.2021 - 31.07.2021
Місце постачання 27422, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький р-н., с.Дмитрівка, вулиця Поштова 10 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти, мол.та спорту Дмитр.с/р
ТзОВ "Споруда 2017"
Сума 274826.87 UAH
Статус
Оплачений
12.07.2021 14:39
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 1aabce0ce2244c728751c96b08dfb0e0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести до Договору такі зміни: пункт 3.1 розділу 3 викласти в такій редакції: "Підрядник зобов'язується розпочати роботи протягом 10-ти днів з дня підписання Договору та виконати їх у строк до 31 липня 2021 року, з можливістю дострокового завершення ремонтних робіт."
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.05.2021 14:07
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода №1 від 28.05.2021.pdf
p7s
sign.p7s