• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

643.86 UAH з ПДВ
Номер: 5e1d692fbe874c418b653173a35571c7
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-21-002427-b-b1
Замовник: Відділ освіти, культури, спорту та туризму Єзупільської селищної ради
Постачальник: ФОП Хохлов Олександр Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 21.05.2021 00:00
Період дії договору: 21.05.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 643.86 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 107.31 UAH)
Причини розірвання договору: неправильні реквізити постачальника

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папка на кнопці А5
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 15 штуки
Період постачання 21.05.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 77411, Україна, Івано-Франківська область, cмт.Єзупіль, вул.С.Бандери,50 На карті
Ручка кульк.масл.1,0мм
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 15 штуки
Період постачання 21.05.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 77411, Україна, Івано-Франківська область, cмт.Єзупіль, вул.С.Бандери,50 На карті
Зошит А5 50арк.
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 15 штуки
Період постачання 21.05.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 77411, Україна, Івано-Франківська область, cмт.Єзупіль, вул.С.Бандери,50 На карті
Ксероксний папір А4
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 3 пачка
Період постачання 21.05.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 77411, Україна, Івано-Франківська область, cмт.Єзупіль, вул.С.Бандери,50 На карті